[Adana - MT]

Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
ya ne diyim ben sana muzaffer abi adam koca leydiyi bile çayla mayla geçiştirdi. sen bende dana istiyon. gel senlen biz bi tavuğa fit olalım.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
yok öyle çamura yatmak.hani GV 650 olunca,sucuk yapacaktık.söz ağızdan çıkar beyleeeeerrr.:cyclopsan
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
ya ne diyim ben sana muzaffer abi adam koca leydiyi bile çayla mayla geçiştirdi. sen bende dana istiyon. gel senlen biz bi tavuğa fit olalım.

pardon "Dana"mı yazmışım %100 dana sucuğu demek istemiştim. Mesela bu pazar müsaitim :mrgreen:

yok öyle çamura yatmak.hani GV 650 olunca,sucuk yapacaktık.söz ağızdan çıkar beyleeeeerrr.:cyclopsan

hocam lafını yemez, bora kardeş. Kuşu ürkütmeyelim.:mrgreen:

Ben gençsem :mrgreen: çalışıyorum

gençsin tabiiii, benim gibi :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
yaw ne kadar aç insan varmış bea doyurayım şu garibanları. şaka bi yana laf ağızdan arkadaşlar. hiç öyle kolay kolay gaza gelmem ama sözümü de tutarım yani merak etmeyn. sadece tarihi ayarlayıp size iletirim. Artık kimin nerde işi var kim şehir dışında ben onu bilmem.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
yaw ne kadar aç insan varmış bea doyurayım şu garibanları. şaka bi yana laf ağızdan arkadaşlar. hiç öyle kolay kolay gaza gelmem ama sözümü de tutarım yani merak etmeyn. sadece tarihi ayarlayıp size iletirim. Artık kimin nerde işi var kim şehir dışında ben onu bilmem.

budur işte.siz AQUİLA'cılara yakışan :cat:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
yaw ne kadar aç insan varmış bea doyurayım şu garibanları. şaka bi yana laf ağızdan arkadaşlar. hiç öyle kolay kolay gaza gelmem ama sözümü de tutarım yani merak etmeyn. sadece tarihi ayarlayıp size iletirim. Artık kimin nerde işi var kim şehir dışında ben onu bilmem.

sagolasın halukçum.muzo zamanında yapmadıgını şimdi sizlere yaptırmaya çalışıyor sen meraklanma. istersen beraber fifti fifti yapalım bende aradan çıkayım sonra dedikodu yapmasınlar .gerçi böyle arkadaşlarımıza canımız kurban:rendeer: yanlız yrmekten sonraki tatlıyı kim alacak bilinmez:queen:tatlıdan sonra çerezimiz zaten zaferciğimizden çayda borada işte oldu bitti:queen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
sagolasın halukçum.muzo zamanında yapmadıgını şimdi sizlere yaptırmaya çalışıyor sen meraklanma. istersen beraber fifti fifti yapalım bende aradan çıkayım sonra dedikodu yapmasınlar .gerçi böyle arkadaşlarımıza canımız kurban:rendeer: yanlız yrmekten sonraki tatlıyı kim alacak bilinmez:queen:tatlıdan sonra çerezimiz zaten zaferciğimizden çayda borada işte oldu bitti:queen:

hele sen hele sen.:silent:hani bayramdan sonra kuyruk doğrultacaktın.söz vermiştin.öbür bayram geldi neredeyse.senden ses seda yok.:pale:madem fifti fifti diyorsun,o zaman sucuklar haluktan,yemekten sonra da tatlılar senden.geçmiş oraya ne güzelde görev taksimi yapıyorsun!!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
O citlediğiniz çekirdekler ilerdeki kuyruk doğrultmalar için;

ben duymadım, ben görmedim, sivilce yapıyordu ben çitlemedim anlamam :mrgreen:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
hele sen hele sen.:silent:hani bayramdan sonra kuyruk doğrultacaktın.söz vermiştin.öbür bayram geldi neredeyse.senden ses seda yok.:pale:madem fifti fifti diyorsun,o zaman sucuklar haluktan,yemekten sonra da tatlılar senden.geçmiş oraya ne güzelde görev taksimi yapıyorsun!!!!

O citlediğiniz çekirdekler ilerdeki kuyruk doğrultmalar için;

ben duymadım, ben görmedim, sivilce yapıyordu ben çitlemedim anlamam :mrgreen:

yav kardeşim diğer arkadaşlarımız bici,çay la buişi halletti zaferciğim de şimdiden yatırımını yapıyor RÜYAMDA BMW 1200RT le geziyordun zaferim...eeee daha neolsun kaç kişi gelecek garantisi varmı çok kişi gelirse halugum neyapacak şöyle bi düşün dana sucugun kilosu nakadar olduğunu bilmiyonmu yazıktır günahtır yavv. onun için masrafta olan haluk kardeşime destek olmak istedim netatlısı kardeşim onuda organize edecek arkadaşlarım vardır herhalde bak zafer bişey dedimi hemen okey dedi onuda muzo alsın seçten istemedikki alsın kardeçlerden halka tatlıyı olsun bitsin yavvv.:bounce:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Ben gençsem :mrgreen: çalışıyorum

valla çalışıyorum :mrgreen: :pr: :p
vayyyyyyyyyyy:mrgreen:gençlik bu işte:queen:
ne genci be sizden gençmi olur:cyclopsan
madem öyle yeni bir kampanya başlatıyorum
ADANA MT YAŞAM BOYU SPOR GÜNLERİ
varmısınız.hocalık benden kabul ederseniz.günleri hep birlikte belirleyelim
yoksa gençlik gidiyor ona göre:p tek çare SPOR:bounce:
sagolasın halukçum.muzo zamanında yapmadıgını şimdi sizlere yaptırmaya çalışıyor sen meraklanma. istersen beraber fifti fifti yapalım bende aradan çıkayım sonra dedikodu yapmasınlar .gerçi böyle arkadaşlarımıza canımız kurban:rendeer: yanlız yrmekten sonraki tatlıyı kim alacak bilinmez:queen:tatlıdan sonra çerezimiz zaten zaferciğimizden çayda borada işte oldu bitti:queen:

hadi
madem öyle diyorsunuz.tatlılarda benden:cat: ybr nin kuyruğu olmaz diyorum ama çorbaya katkımız olsun(deyişecek olduğu için...BÜYÜYECEK inşallah:))
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
1200RT ile ten uyuşmazlığımız var ama hani olurda olursa çekirdeği terk eder fıstığa döneriz (canınız sağolsun)
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
[

hadi
madem öyle diyorsunuz.tatlılarda benden:cat: ybr nin kuyruğu olmaz diyorum ama çorbaya katkımız olsun(deyişecek olduğu için...BÜYÜYECEK inşallah:))[/QUOTE]

1200RT ile ten uyuşmazlığımız var ama hani olurda olursa çekirdeği terk eder fıstığa döneriz (canınız sağolsun)

güzel asil insanlar örnek davranışınız için teşekkür ederim gör bora kardeşim gör işte bak nasılda çömertler ..ya herkes katkılarını nasılda esirgemiyorlar.olduda bitti maşellahh.boracıgımmmm sendende çaylarrrr..muzo agamızda şanına yakışır birşey getirir. işte sana süper kuyruk dogrultma süpersiniz yavvv :queen::queen: çok şükür bende yüzümün akıyla buişten kurtulacagımm:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst