Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
kardeş,cennet cehennem'e yolunda,çıkarken solda.
dönerkende iso'yu cehennem kısmına bırakacağız gitmişken.:queen:
kardeş,cennet cehennem'e yolunda,çıkarken solda.
Sabah 08:30:00 çok erken değilmidir yav :cyclopsan
dönerkende iso'yu cehennem kısmına bırakacağız gitmişken.:queen:
Resmi Anasayfada görünce imrendim.
![]()
Kanımca resim, Murat arkadaşımızın önerisini özetlemektedir. Bu motorcular herhalde her hafta aynı kafede buluşmuyor değil mi?
Keşke biz de yapabilseydik.
herkese teşekkür ederim. muzaffer abi kuyruk işini merak etmeyin doğrulturuz tabiki
herkese teşekkür ederim. muzaffer abi kuyruk işini merak etmeyin doğrulturuz tabiki