Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
Adana MT günaydınnnn,Boracım resimleri şinndi gördüm,karizma yerlerde allahtan önlük falan takmamışım,irezül ettin beni ziteye sana bidaha çorba yapmıyacam kuru ekmeğe talim yanına bir bardakta sıcak su bandıra bandıra ye hatunları çekmişsin güzel bulaşık yıkarken masada soğan doğrarken bitirdin beniiiiiiiiii
hiç olurmu öyle şey.senin asıl mesleğinin aşçılık olduğunu ve o gün o marifetli ellerinle,hanımlarımıza ,muhteşem lezzetler hazırladığının kanıtıydı.bunun başlı başına bir sanat olduğunu ve ogün ne kadar takdirle karşılandığının farkındasındır.sevgilerimle.