[Adana - MT]

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Adana MT günaydınnnn,Boracım resimleri şinndi gördüm,karizma yerlerde allahtan önlük falan takmamışım,irezül ettin beni ziteye sana bidaha çorba yapmıyacam kuru ekmeğe talim yanına bir bardakta sıcak su bandıra bandıra ye hatunları çekmişsin güzel bulaşık yıkarken masada soğan doğrarken bitirdin beniiiiiiiiii


hiç olurmu öyle şey.senin asıl mesleğinin aşçılık olduğunu ve o gün o marifetli ellerinle,hanımlarımıza ,muhteşem lezzetler hazırladığının kanıtıydı.bunun başlı başına bir sanat olduğunu ve ogün ne kadar takdirle karşılandığının farkındasındır.sevgilerimle.
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
Bakar mısınız şanssızlığa? :) Dün akşam rahmet yağdı gökten ama bugün hava günlük güneşlik. Cengiz Hocam sende karizma bol. Öyle birkaç resimle bitmez merak etme.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bu sayfaya taşıyalım.

arkadaşlar,pazar günü hava yağışlı olmazsa,yörük çadırı gezimiz var.sabah saat 8.30'da mersin tarafı MOLA'dan HAREKET EDİYORUZ.gelmek isteyen arkadaşlarımıza duyurulur.
program:yörük çadırında kahvaltı-yemek,yapraklı koy'da çay keyfi,narlı kuyu'da lokma.

hatırlatma::::
arkadaşlar hafta sonu saatler geri alınıyor.buluşma saati konusunda ikilem taşımayalım
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güle güle gidin gezin yiyin için tek parça olarak mutlu bir şekilde dönün
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
gezilerinizden bol bol resim isterim :cat:

oh be niye bana özel resimleri nehakla istiyon yok öyle resim mesim gelirsen olur.ama sana kıyak yapim ver motorunu onla gidim hem senin motorla tekteker yapıp resimleri çekim ha aklıma gelmişken kaskınıda ver herkes sen zannetsin nasıl olsa adaşız:queen::queen::queen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
oh be niye bana özel resimleri nehakla istiyon yok öyle resim mesim gelirsen olur.ama sana kıyak yapim ver motorunu onla gidim hem senin motorla tekteker yapıp resimleri çekim ha aklıma gelmişken kaskınıda ver herkes sen zannetsin nasıl olsa adaşız:queen::queen::queen:

geç bakalım dalganı, hani çekmiş olduğun resimleri gönderecektin çoook ayıp ettin. birde şimdi bana bunları yazıyorsun :farao: :farao: :farao:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Muzaffer abi ve tekteker


Buna kadir inanır bile inanmaz abii....:queen:

isocum boranın yanındayım ikna ette muzo motoru versin bak bakim adana tekteker görsün ayrıca tekteker yaptıgımı görmedin sen görenlere sor bakim malumun kendi malım kıymetli elin malı daha ğüzel teker yapıyor loo muzo versene lannn motorunu çekim tekteker resimleri görsünler bakim adana mt ..kadirmi inanırmı :queen::queen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o sana mahsus iso :p
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
281
s.a adanalı abilerim ben antepten ertugrul nasılsınız iisinizdir inş. rabbim sizi kazadan beladan herbi kötü seden korusun tequ sendende korusun valla:D:p
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adana MT nin sevecen güleryüzlü ve elit motırcıları günaydınnnnn,hayırlı işler bol kazançlar dilerim.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Güneydın sevgili adanalı motorcular....Canım abilerim ablalarım kardeşlerim vede kel kankam...:)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Hele gelde sana bi laz malborası ısmarlayım,anlatacaklarım var,gel iki lafın belini kırak kız....:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst