[Adana - MT]

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geç oldu ama ben hep evdeydim inanmazsan ziona ceza yazan polise sorun
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kapatırım burayı çok sıkıcısınız,baş savcı smileysi:bounce:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
kapatırım burayı çok sıkıcısınız,baş savcı smileysi:bounce:

sen daha denize gitmedinmi :silent:

öyleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:p


üffff ne kadar sıkıcı bi yer :farao: ( moderatör smileysi ) :D

iso motor alda, buralar şenlensin :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

niye yooooooooooooooooookkkkk:)

gürselim, sen yoksun gezide yok:mrgreen:

hakkaten yavv.nerelerdesiniz?

Bora kardeş pazar gününe bir gezi ayarlayalımmı :silent: şöyle yayla tarafı olsun serin serin :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Geleneksel her sayfada yaptığım muhalefeti yapayım.
Şaka maka burdaki muhabbetin iyice suyu çıkmış :p Utanıyorum MT'mden :p
Ben istanbul MT mensubuyum:p
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
iso motor alda, buralar şenlensin :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

:cyclopsan:cyclopsan
abi haberiniz yok muuuu sizinnn
iso motor aldı sayılır anlaşması yapıldı para vermesi kaldı bi tek
bi resmini buliim de ekliyiimm size :wiinkk:



ahanda buu hemde tıpatıp aynısıı :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Geleneksel her sayfada yaptığım muhalefeti yapayım.
Şaka maka burdaki muhabbetin iyice suyu çıkmış :p Utanıyorum MT'mden :p
Ben istanbul MT mensubuyum:p
sendende böyle bir satış beklerim:pmaliciiiim
Marmok seni bozbuş be kardeşim :p
he valla gitmeden önce daha farklıydı, muhalefetti falan ama genede iyiydi, baksana şimdi bizi tanımıyor
Yok be abi ne bozacak.. Adam olana her zaman adamız :p Ağır abi takılıyorum bundan sonra :p

bi oturmaya 6 hamburger önüne koyarsan herhalde ağır takılırsın:queen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
:cyclopsan:cyclopsan
abi haberiniz yok muuuu sizinnn
iso motor aldı sayılır anlaşması yapıldı para vermesi kaldı bi tek
bi resmini buliim de ekliyiimm size :wiinkk:



ahanda buu hemde tıpatıp aynısıı :)

en zor iş kalmış geriye "para vermek"
hiç yoktan iyi, ne diyelim. Hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst