[Adana - MT]

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
selam mıllet eve hırsız gırdı ve laptopumuda caldıgı ıcın resımler atamıyorum bı ara demır gurselıme verımde fotoları sıtede yayınlasın.....

ümit özür akşam bi geçmiş olsun demeyi akıl edemedim.
geçmiş olsun kardeşim:salut: detaylı yüzyüze konuşuruz:)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Akşam bici yerken, marmokcular maceralarını anlatacaz diye bicilerini yemediler :queen::queen::queen:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Ne olacak bu mlletin hali adana mt..
polisler karşıdan karşıya geçen yayalara ceza kesiolar...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
153
(İso hatırladığın ve hatırlttığın için saol. :) ) Unutmadan tüm MT ailesinin Kandilini tebrik ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
deve ile bedevi arasında kalıp gurup yapıyo,o cezayı yiyen arkadaşımızz:cherry:

olm sana uyup mahkemeye verdim polisleri bakalım nolacak öyle abuk sabuk işlerden okadar cok mahkeme ile hasır neşir oldum ki artık mahkemede cok rahatım görevlilerle ahbap bile oldum sayılır:p
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Ne olacak bu mlletin hali adana mt..
polisler karşıdan karşıya geçen yayalara ceza kesiolar...
bi geçmiş olsun de bari adama.(bu arada kandilin mübarek olsun LATİF ŞİMŞEK kardeşim)
olm sana uyup mahkemeye verdim polisleri bakalım nolacak öyle abuk sabuk işlerden okadar cok mahkeme ile hasır neşir oldum ki artık mahkemede cok rahatım görevlilerle ahbap bile oldum sayılır:p

:queen:
ADANA MT KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN:rendeer:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
happy kandiller ( press alt + f4 for turkish ) :p

Herkesin kandilini kutlar hayırlara vesile olmasını temenni ederim..:rendeer:

bi geçmiş olsun de bari adama.(bu arada kandilin mübarek olsun LATİF ŞİMŞEK kardeşim)

ne geçmiş olsun diecem kazmalık paraylamı:p
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
happy kandiller ( press alt + f4 for turkish ) :p

Herkesin kandilini kutlar hayırlara vesile olmasını temenni ederim..:rendeer:



ne geçmiş olsun diecem kazmalık paraylamı:p


iyi kanka sen bana demede ben deyim bari sana Geçmiş olsun kankaa :wiinkk:

hani 200 km ile giderkene lastigin patlamıştı ya o bakımdan :p
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
iyi kanka sen bana demede ben deyim bari sana Geçmiş olsun kankaa :wiinkk:

hani 200 km ile giderkene lastigin patlamıştı ya o bakımdan :p

o zaman lastik gümledi dünde otobandan Hastanelerin ordan çıkacaktım benim çıkmak istediğim yere yanlışlıkla giren ve geri geri aynı yola çıkmak isteyen kamyonla pişti olduk...

burdan bütün kamyoncuları kınıyorum...
:farao: :farao: :farao:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
artıkın cumartesi ve pazarım tati ama yapacak iş yok yaw ceza felan yemekten başka :p

o zaman lastik gümledi dünde otobandan Hastanelerin ordan çıkacaktım benim çıkmak istediğim yere yanlışlıkla giren ve geri geri aynı yola çıkmak isteyen kamyonla pişti olduk...

burdan bütün kamyoncuları kınıyorum...
:farao: :farao: :farao:

1. sende bir gamyoncusun ben daha akıllısına rastlamadım
2.alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste
3.bunu da saklı tutuyorum yeri gelirse sölerim:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
şşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş
alooooooooooooooooooooo
orda kimse yokmuuuu:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst