[Adana - MT]

Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
aaaahhh aahhh motorum olsada gezsem adamlar daha tamirata başlamamışlar parça sparişleri daha gelmemiş sanki uzaydan neptünden felan mı geliyor bu parcalar yaw bak gene kızdım şimdi yaw:pr:

ben ajanım haaaa :queen: :queen: :queen: kazmaaa :p
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biliyor biliyor:porda görüşürüz(A)
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
231
selam mıllet eve hırsız gırdı ve laptopumuda caldıgı ıcın resımler atamıyorum bı ara demır gurseşlıme verımde fotoları sıtede yayınlasın..bu aksam bıcı partısı nerde bu arada.. herkese ıı calışmalar....
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ümitçim,MARMOK'a gitmeden önce son gittiğimiz yerde.bu arada geçmiş olsun,ikinci kezmi hırsız girdi?
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
selam mıllet eve hırsız gırdı ve laptopumuda caldıgı ıcın resımler atamıyorum bı ara demır gurseşlıme verımde fotoları sıtede yayınlasın..bu aksam bıcı partısı nerde bu arada.. herkese ıı calışmalar....


geçmiş olsun dostum.....
yaw bu hırsızların allah belasını versin
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
selam mıllet eve hırsız gırdı ve laptopumuda caldıgı ıcın resımler atamıyorum bı ara demır gurseşlıme verımde fotoları sıtede yayınlasın..bu aksam bıcı partısı nerde bu arada.. herkese ıı calışmalar....

geçmiş olsun :cyclopsan hemen polise başvursaydın.

ümitçim,MARMOK'a gitmeden önce son gittiğimiz yerde.bu arada geçmiş olsun,ikinci kezmi hırsız girdi?

saat kaçta buluşuyoruz :silent: :silent: :silent:
işimi ona göre ayarlamaya çalışim :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
seninde ayakkabılarını çalmışlardı dimi :queen: :queen: :queen:

sen yaşıyon mu olm sesin cıkmıyor ne ayak :)
evet dün mahkemeye gittim hakim dogum iznine ayrılmış iptal oldu birdaha yazı yollayacaklar bu seferde ben gitmeyecem :p

ne kadar sıkıcı burası :p


ne looo iki gün alanya felan gezdin oraları gördün de buraları mı begenmiyon sıkıcıysa şenlendirmek için bir organizasyon bir aksiyon bişey yap da görelim alaa alaaa :p
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
selam mıllet eve hırsız gırdı ve laptopumuda caldıgı ıcın resımler atamıyorum bı ara demır gurseşlıme verımde fotoları sıtede yayınlasın..bu aksam bıcı partısı nerde bu arada.. herkese ıı calışmalar....

Haydaa... Hep beraber senin evde pusuya yatıp şu sana dadanan hırzısı yakalayılım. Büyük geçmiş olsun ::eviiil::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst