- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
ama markete gidersin dimi.............
selam mıllet eve hırsız gırdı ve laptopumuda caldıgı ıcın resımler atamıyorum bı ara demır gurselıme verımde fotoları sıtede yayınlasın.....
Ümit geçmiş olsun, inş. zararın fazla değildir. Akşam ki süpriz neydi ??
deve ile bedevi arasında kalıp gurup yapıyo,o cezayı yiyen arkadaşımızz:cherry:
bi geçmiş olsun de bari adama.(bu arada kandilin mübarek olsun LATİF ŞİMŞEK kardeşim)Ne olacak bu mlletin hali adana mt..
polisler karşıdan karşıya geçen yayalara ceza kesiolar...
olm sana uyup mahkemeye verdim polisleri bakalım nolacak öyle abuk sabuk işlerden okadar cok mahkeme ile hasır neşir oldum ki artık mahkemede cok rahatım görevlilerle ahbap bile oldum sayılır![]()
bi geçmiş olsun de bari adama.(bu arada kandilin mübarek olsun LATİF ŞİMŞEK kardeşim)
:queen:
ADANA MT KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN:rendeer:
bi geçmiş olsun de bari adama.(bu arada kandilin mübarek olsun LATİF ŞİMŞEK kardeşim)
happy kandiller ( press alt + f4 for turkish )
Herkesin kandilini kutlar hayırlara vesile olmasını temenni ederim..:rendeer:
ne geçmiş olsun diecem kazmalık paraylamı![]()
ne geçmiş olsun diecem kazmalık paraylamı![]()
iyi kanka sen bana demede ben deyim bari sana Geçmiş olsun kankaa :wiinkk:
hani 200 km ile giderkene lastigin patlamıştı ya o bakımdan![]()
o zaman lastik gümledi dünde otobandan Hastanelerin ordan çıkacaktım benim çıkmak istediğim yere yanlışlıkla giren ve geri geri aynı yola çıkmak isteyen kamyonla pişti olduk...
burdan bütün kamyoncuları kınıyorum...
:farao: :farao: :farao: