- Katılım
- 18 Kas 2006
- Mesajlar
- 4,288
Sana mı sorucam nerde ağırlayacağı mı ? Kilitlenmeyeceğini bilsem açarım en azından senle karşılaşmam orada..Arkadaşım bak gayet açık konuşuyorum..Seni zaten sevmiyorum..Sürekli bana zıplayıp durma zıplayamayacak hale geleceksin az kaldı..o zaman kendine tequ mt diye bi topik aç orda ağırla arkadaşını...