[Adana - MT]

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
o zaman kendine tequ mt diye bi topik aç orda ağırla arkadaşını...
Sana mı sorucam nerde ağırlayacağı mı ? Kilitlenmeyeceğini bilsem açarım en azından senle karşılaşmam orada..Arkadaşım bak gayet açık konuşuyorum..Seni zaten sevmiyorum..Sürekli bana zıplayıp durma zıplayamayacak hale geleceksin az kaldı..
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
boyundan uzun cümleleri ağzından çıkarma,o cümleleri ağzına geri teperken çok zorlanırsın,zıplayamayaca hatta yolda yürüyemecek olan sensin,toton yerkürenin hacminin yarısı aslanım...
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Sizin oralarda klavyeden delikanlılık moda sanırım..Neydi sizin otaraflar? Teksas mıydı ? Süper havaya girmişsiniz abi siz..Şimdiye kadar size zıplayan mı çıkmadı öyle bi ortamınız mı olmadı bilemem ama yakındır bazı şeyler sana..
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Yalova'ya gelin de ben de zıplıyım size :p Serserİso gelecek misin sen de?

Abi senle tanışmak için fizana bile gelirim ama orda görmek istemediğim bazı adanalı motorcuklar var:p

Sizin oralarda klavyeden delikanlılık moda sanırım..Neydi sizin otaraflar? Teksas mıydı ? Süper havaya girmişsiniz abi siz..Şimdiye kadar size zıplayan mı çıkmadı öyle bi ortamınız mı olmadı bilemem ama yakındır bazı şeyler sana..

kurtlar vadisi tadında konuşuyon ama boş konuşuyon,bunları başka bi yerde söyleme alay konusu olursun,senin ve senin gibileri 7 ile çarpar 3 ile bölerimm.....
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Abi senle tanışmak için fizana bile gelirim ama orda görmek istemediğim bazı adanalı motorcuklar var:p



kurtlar vadisi tadında konuşuyon ama boş konuşuyon,bunları başka bi yerde söyleme alay konusu olursun,senin ve senin gibileri 7 ile çarpar 3 ile bölerimm.....

Olm sen kalkıpta merkeze inemessin daha ne Yalovası neyden bahsediyosun ?

Ben bunu heryerde söylerim ve alay konusu olacak tek kişide sensin..Şimdiye kadar böyle oldu bundan sonrada böyle gider..
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
malıı hatırlıormsn adamn bırı 600rr aldıgında suremıordu 2 gun sonra bı havalandı yok ben tek teker yapıom yok ben stopy yapıom falan dedı sonra stopy yaptı kız arkadasına rezıl olmasın dıe ama arkadan motoru kaldıranlar vardı:D:D

malı bız gıtmıyelım bakalm bu loser gıdebıleckmı yalovaya bu yalovayı lavabo dıemı okuor napıor acep:D
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
zafer abi msn'e gel bişey söyleyecem,aramızda ajanlar olabilir duymasınlar,özeldende yazamam ne yazıkki :D
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
Doğrusu 10000km olacak :mrgreen:

Bu cts-pzr kamp yapmak isteyen varmı; keneli, ziftli, mucurlu, barbunya pilakili, çekirdekli, vs...


abi selam bende barbunya pilaki ve yaprak sarması var sende ekmekleri alırsın olur artık peki rotamız ne tarafa 450km aşşağı kontak açmıyorum yalnız selamlar
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
abi selam bende barbunya pilaki ve yaprak sarması var sende ekmekleri alırsın olur artık peki rotamız ne tarafa 450km aşşağı kontak açmıyorum yalnız selamlar

Sendeki tasarruf bilincini tüm ülkeye aşılamalıyız, MarMok tan artırdın değilmi konserveleri :queen:

Karagöl düşünüyoruz, istediğin km tutmaz ama idare et artık.
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
Doğrusu 10000km olacak :mrgreen:

Bu cts-pzr kamp yapmak isteyen varmı; keneli, ziftli, mucurlu, barbunya pilakili, çekirdekli, vs...

cts-pzr iyi olurdu bi yerlere gitmek çok sıkıldım artık bişeyler yapmak lasım ama kısmet gelemices gibi görünüyoo :pale:
şimdiden sölüyorum giden herkese gıcığım ::miiz::
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032


sisle ne konuşacam olm çamur şevketin akranbaları siziii:p çekirge sürüsü ustanız kim sizin çekirge:p

Merhaba Adalı kardeşlerim Muhabbettinizi bölmek istemem ama belki bu gezi başlıgını farketmeyen arkadaşlar vardır.Yanlış anlamayın reklam amaclı deel maksat sizlere guzel gezi fotoları sunmakk..:cherry::cherry::cherry::cherry:

http://www.motosiklet.net/forum/gez...ikpinari-ve-susanoglu-gezisi.html#post1157325

deniz gercekten tertemiz miş yaw rotayı cevirip denize felan mı gitsek naapsak:p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mafyacı şortumu giydirmeyin benim çok kötü olur sona garışmam uleyn,sizigidi şemsi paşa pasajında sesi büzüşesiceler sizi zabah zabah bu ne leyn hırlaşmalar yırtarım tekerinizin iç lastiğini yada don lastiğini nokta ben geziye gelmiyorum siz gidin salı günü uzuuuuuun bir tatile çıkıyorum yarın bicileriz eyvallah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst