- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
en zor iş kalmış geriye "para vermek"
hiç yoktan iyi, ne diyelim. Hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin :rendeer:
Abi ne yapalım biz senin gibi ayda 5000 ytl kazanmıyoruzki,biz dünyada asgari ücrete çalışıyozz:queen: