[Adana - MT]

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
sendende böyle bir satış beklerim:pmaliciiiim

he valla gitmeden önce daha farklıydı, muhalefetti falan ama genede iyiydi, baksana şimdi bizi tanımıyor


bi oturmaya 6 hamburger önüne koyarsan herhalde ağır takılırsın:queen:

Hiç bi alakası yok:p Sizi hep tanıyorum.Benim bu gıcıklığım gideceği yeri biliyor..Daha doğrusu o kendini biliyor :p
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
ve aleyküme slmlarr.....
aslen bizde karataşlıyız baba tarafından:) biraz konuşşak kesin akraba çıkarız
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
geç oldu ama ben hep evdeydim inanmazsan ziona ceza yazan polise sorun


sanki cuma günü gazi paşadan rüzgar gibi gecen birisini sana benzettim yok yok eminim sendin:mrgreen:

hem bana ceza yazan polis derken yoksa plakamı eşkal,m, verdinde bu cocugu nerede görürseniz ceza mı yazın dedin ne dedin abi hele bir ac bakem şu konuyu:)


bu arada bugün motorumu teslim aldım ama daha test etmeye pek fırsatım olmadı umarım genel anlamda bundan sonra başımı arıtacak bişeyler cıkmaz :p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
isocum hadi hayırlı olsun şimcikten çarşamba motırınla gelirsin artıkın biciciye artçı alabiliyorsun demi,sakın tek tekere kalkma nişanlın düşer, sonacıma sana bidaha nirden kız bulcez espiri smileyşi

sanki cuma günü gazi paşadan rüzgar gibi gecen birisini sana benzettim yok yok eminim sendin:mrgreen:

ben deüilidim çünkünem ben saat 20:00 de işten eve gendimi zor attım motıra binecek takat yok idi
şu polisde kendisi tanıdıktır cengiz ismine saplantısı vardır önce bana giydirdi cezayı ,sonra senin plakayı verdim sende giydin şimdilerde ismi Latif ve Lütüflulara sıra geldi alfabetik sıraya göre gidecek ŞAKKA yaptım o lafın gelişi hani devletin polisiya güvenilir ona sorun anlamında şey ettiydim

Muzaffer daha ayrılmadım izine haftaya salı gidiyoruz denize cumadan alacağım izin kaaadını inşallah 20 gün 10 gün deniz 10 günde evde olucaz muhtemelen çarşamba görüşeriz bicicide
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Napıyorsunuz Adanalılar şu ara çok ihmal ettim sizi kusura bakmayın :p

Yalova'ya gidiyor musunuz? Sizlerle tanışmak için benim de gelesim var da bahaneye bakıyorum yardımcı olun bi :)
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
isocum hadi hayırlı olsun şimcikten çarşamba motırınla gelirsin artıkın biciciye artçı alabiliyorsun demi,sakın tek tekere kalkma nişanlın düşer, sonacıma sana bidaha nirden kız bulcez espiri smileyşi

sanki cuma günü gazi paşadan rüzgar gibi gecen birisini sana benzettim yok yok eminim sendin:mrgreen:

ben deüilidim çünkünem ben saat 20:00 de işten eve gendimi zor attım motıra binecek takat yok idi
şu polisde kendisi tanıdıktır cengiz ismine saplantısı vardır önce bana giydirdi cezayı ,sonra senin plakayı verdim sende giydin şimdilerde ismi Latif ve Lütüflulara sıra geldi alfabetik sıraya göre gidecek ŞAKKA yaptım o lafın gelişi hani devletin polisiya güvenilir ona sorun anlamında şey ettiydim

Muzaffer daha ayrılmadım izine haftaya salı gidiyoruz denize cumadan alacağım izin kaaadını inşallah 20 gün 10 gün deniz 10 günde evde olucaz muhtemelen çarşamba görüşeriz bicicide

ya bırak allasen yaaa :pr: :pr: :pr:

Bana ceza yazacak adam daha anasının karnından doğmadı:bounce:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Napıyorsunuz Adanalılar şu ara çok ihmal ettim sizi kusura bakmayın :p

Yalova'ya gidiyor musunuz? Sizlerle tanışmak için benim de gelesim var da bahaneye bakıyorum yardımcı olun bi :)

Adana mt den bi biz geliriz onur.. Bize mahkumsun :p Burdakilere senede 1000kmden fazla yol dokunur :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst