[Adana - MT]

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlarım,dostlarım kankilerim abilerim ablalarım biz gelemiyoruz köyden kayınbabam geldi akşam bize geliyorlar üzgünüz gelemiyoruz ama telafi ederiz herkese iyi eğlenceler bizsiz bir aşkam geçirin gerçi farketmezsiniz bile çünkü biz marmoka gitmedik anlatacak bişeyimiz yok:salut:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Bence muzaffer1862 abimiz bi gezi ayarlasın da kolumana gezi yapalım:p:p:p
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
yok be aceba adamın okadar yetkisi varmı :p

Varsa ben orda duran yeşil bi traktör vardıııı... onu istiom:mrgreen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Ya yetkisi yokta 1-2 seveni vardır kırmazlar heralde muzaffer abiyi :p
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Ben gitmiştim geçen orda araba yıkama yeri var arkada muzaffer abiye fırça atıodu yıkamacı çocuk... geçmi gelmiş işe neapmış :mrgreen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
yok be aceba adamın okadar yetkisi varmı :p

Varsa ben orda duran yeşil bi traktör vardıııı... onu istiom:mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ya yetkisi yokta 1-2 seveni vardır kırmazlar heralde muzaffer abiyi :p

:pr: :pr: :pr:

Ben gitmiştim geçen orda araba yıkama yeri var arkada muzaffer abiye fırça atıodu yıkamacı çocuk... geçmi gelmiş işe neapmış :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :queen: :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Gürsel abi senin aletin kmsiyle oynanmış diyorlar doğru mu :p
gonuşma layn (kükreyen ivedik smileysi):mrgreen:
Ne biçim konuşuyon öyle alet malet :bounce: :p
:queen:
Bir günde Pizza yemeğe gidelim :bounce: nereye gitsek acaba :silent:
önerisi olan varmı :)

ayıp ediyorsun akşama mali hazırlattırır en özelinden getirir toplantıya:cat:.
pizzacı arkadaşımız var bide gidip başka yerde paramı verecez:cherry:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
gonuşma layn (kükreyen ivedik smileysi):mrgreen:

:queen:


ayıp ediyorsun akşama mali hazırlattırır en özelinden getirir toplantıya:cat:.
pizzacı arkadaşımız var bide gidip başka yerde paramı verecez:cherry:

Para olayı pek hoşuma gitmesede üstün hizmet anlayışım ile toplantınıza servis yaptırabilirm istediğiniz saatte MT farkıyla %20 indirim ayrıcalığıyla :p
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Arkadaşlarım,dostlarım kankilerim abilerim ablalarım biz gelemiyoruz köyden kayınbabam geldi akşam bize geliyorlar üzgünüz gelemiyoruz ama telafi ederiz herkese iyi eğlenceler bizsiz bir aşkam geçirin gerçi farketmezsiniz bile çünkü biz marmoka gitmedik anlatacak bişeyimiz yok:salut:

yaw ben zaten senin gelemeyecegini biliyordum içime dogmuştu:p

bak bak bak bir indirim yapıyor :cyclopsan hani MT kardeşliği :silent:
:p :p :p


yaw abi bıraksana yaw mali den kardeş mi olur hemde mt kardeşligimi olur öyle bir ihtimali gözünde canlandırsana böögggkkk:p
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Arkadaşlarım,dostlarım kankilerim abilerim ablalarım biz gelemiyoruz köyden kayınbabam geldi akşam bize geliyorlar üzgünüz gelemiyoruz ama telafi ederiz herkese iyi eğlenceler bizsiz bir aşkam geçirin gerçi farketmezsiniz bile çünkü biz marmoka gitmedik anlatacak bişeyimiz yok:salut:

dolabı getir dedik diyemi gelmiyon :cyclopsan

hadi vazgeçtik gelde biraz daha marmok macarası dinleyelim, aynı askerlik gibi dinle dinle bitmiyor........:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Bende tam bugün MerMok yolculuğu sırasında Kemer deki rus misafirlerimizi anlatmayı düşünüyordum, artık anlatmam :mrgreen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
bende geliyorum ama kimseye söylemeyin,bütçemi bici yiyecez diye ayarladım pizza yiyecek param yok kusura galmayımm:p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Abi geleneği bozmayalım biciye gidelimm,pizza ortamında muhabbet olmuyo ,biciden sonra pizza yemek isteyenler pizzaya gitsinler:)


ben akşam muzaffer abi ile görüştümm,saat 7:30 da bicide aynı yerdeyiz dedi TAMAM :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst