[Adana - MT]

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geyiğe sarmışsınız elit Adana Mt kanalını sizi esefle kınıyacam ama esef işi bıraktı,mali bende elitim, elit muhitin çocuğuyum benimde elit motırım var elit işim var elit bir camiada çalışıyom ama gel gelelim eliti sonuçta senin değil sıkma canını
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
abi elit güzel bişeyse bende oluym yaw bünyeme agır gelmez demi bakın sona kaldıramam felan altında ezilmeyim:) hem elit de sayılırım hani komşumuz ana okulu var onun adı elit mesela o sayılmaz mı:p
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok yok sen kafana göre takıl adaşım boşver elitini,yaf cmk ya üye olim dedim belki 7-8 kere şifre girdim yemiyo z.....krm dedim zitesinide üyeliğinide olmadı ben gelmiyom oraya burası eyi
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
ortam kopmuş yav ..........
bu ne böyle elit melit:silent: ulen cahilliğimi hatırlattınız gene
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Lütfü 1.000 ytl ye topcasemi satmam lan sana :p
Hadi ozaman Adana MT yi elit yapma kampanyası başlatalım:p
Bu bağlamda 501 cc den büyük hacimli motosiklete sahip olan herkes kampanyaya katılabilir :p
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Lütfü 1.000 ytl ye topcasemi satmam lan sana :p
Hadi ozaman Adana MT yi elit yapma kampanyası başlatalım:p
Bu bağlamda 501 cc den büyük hacimli motosiklete sahip olan herkes kampanyaya katılabilir :p

case istemiom zate ama geriside para etmes be mali :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mali bende 2 motor var 250+800 toplayıp ikiye bölünce 525 yapıyor yani türkçe mealiiii jinlunla bile elit gezilere gelebilerim demek demi,düşünsene 5 adet harley 3 adet yamaha 6 adet honda arayada jinlun 250 oy oy ne kaa elit olurum sence
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
hea:p Zaten bizden motor alınmaz abi...Irzına geçiyoruz motorun :p Zamanında motoruma Mavi Şimşek im modunda baksaydım 15bin ytl yne ederdi bu motor :p

mali bende 2 motor var 250+800 toplayıp ikiye bölünce 525 yapıyor yani türkçe mealiiii jinlunla bile elit gezilere gelebilerim demek demi,düşünsene 5 adet harley 3 adet yamaha 6 adet honda arayada jinlun 250 oy oy ne kaa elit olurum sence

Abi senin şerefin var. CCsiz gel yine elitsin sen :p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Lütfü 1.000 ytl ye topcasemi satmam lan sana :p
Hadi ozaman Adana MT yi elit yapma kampanyası başlatalım:p
Bu bağlamda 501 cc den büyük hacimli motosiklete sahip olan herkes kampanyaya katılabilir :p
beni dışarı atacan ya :pr: bi kenara yazalım bunu
mali bende 2 motor var 250+800 toplayıp ikiye bölünce 525 yapıyor yani türkçe mealiiii jinlunla bile elit gezilere gelebilerim demek demi,düşünsene 5 adet harley 3 adet yamaha 6 adet honda arayada jinlun 250 oy oy ne kaa elit olurum sence
eh sende bizi attın:pr:
Abi senin şerefin var. CCsiz gel yine elitsin sen :p

ezeldenmi yağcıydın be birader:queen::p:p:p
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
gürsel kardeş merhaba ben mustafa kahraman maraş tan
regali aldım adanada ki değil
olmadı o mersinden aldım motor harika yaz geldi bu taraflara yolunuzu uzatırsanız beklerim bi dondurmamızı yersiniz
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
gürsel kardeş merhaba ben mustafa kahraman maraş tan
regali aldım adanada ki değil
olmadı o mersinden aldım motor harika yaz geldi bu taraflara yolunuzu uzatırsanız beklerim bi dondurmamızı yersiniz

hayırlı olsun mustafa:rendeer: adanadakinden uygun olmuştur umarım
maraşada geliriz bi gün kısmet olursa:)
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
sağolasın gürsel fiyat aynı ama motor daha iyi drumda
km2400 de daha vede güzel açılmış
bana göre tatminkar bir motor mersinde motoru ful stob ettirmeden getirdim
fanı bile zor açtı uzun yolda 4 saat kesintisiz yol yabtım inmedim hiç üzerinden
motor yormuyor sürücüyü
geçmişteki ilgin için sağol yakınız nasıl olsa belki ben adana yapabilirim bi pazar
benim hanımın halalsı var orda görüşürüz belki kısmet olursa
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
hayırdır adana mt nooldunuz hafta sonu biyerlere gittiniz de yorgunluk mu atılıyo bugün :silent:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
çok skıcı bir gündü pazar günü ama neyse atlatıldı o stres :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst