[Adana - MT]

Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
benden daha doğrusu bizden uzzzzuuuuuuunnnn bi süre herşeye pass :pale:

Ne oluyoruz Baylar Bayanlar, birer birer Uzuuuuuuuuuuuuuuuuuu pas çekmeye başadınız. Cektiginiz paslar saha yı bırak tiribünleri bile geçti. Bu ne ayak yahuu :cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Mümkün mü temmuzda 10000 binmeniz :p
Bnmde aklıma 30.000 geldi napıcaz şimdi :p
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Ah Mali ahh, tabi sende haklısın bu cehennem sıcağında;

Temmuz 2008 ayında bin km daha yaparsam bir senede (07.2007-07.2008 arasında) toplam onbin km yapmış olacağımı anlatmaya çalışıyorum
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Ah Mali ahh, tabi sende haklısın bu cehennem sıcağında;

Temmuz 2008 ayında bin km daha yaparsam bir senede (07.2007-07.2008 arasında) toplam onbin km yapmış olacağımı anlatmaya çalışıyorum

İş durumunuzu bilmiyorum ama bence 1 ayda 1000 km yapılmayacak bir yol degil. Ben motoru 12 Subat 2008 de aldım. Motor su an 5800' lü km lere gelmek üzere. Birde iyiki Sabah saat 06:30 da işe diye evden cıkıyorum, akşam 19:20 de evde oluyorum. Hafta sonu da köy işleri ile ugraştıgım için fazla zamanım olmuyor.. Yoksa şimdiye 8000' i gecerdi sanırım...
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Ah Mali ahh, tabi sende haklısın bu cehennem sıcağında;

Temmuz 2008 ayında bin km daha yaparsam bir senede (07.2007-07.2008 arasında) toplam onbin km yapmış olacağımı anlatmaya çalışıyorum

E zaten bende onu diorum zafer abi :p Az önce baktım 1 tane sıfır fazla koymuşum.:p Asıl söylemek istediğim şey temmuzda 1000km yapabilecekmisindi :p
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muzafferin dediği gibi iyi ki marmoka gittiniz tamam anladık,kıskanmıyoruz daha nice 10 bin lere 100 binlere inşallah,yarın kimler geliyor biciye onları görelim
1-Ben ve eşim gelemiyoruz,Kayınbabam ve kayınço geliyor üzgünüm
2-Marmokçulardan
3-Marmokçu olmayan muzaffer ve eşi
4-Marmokçulardan daha biri
5-Marmokçu olmayanlardan Demir gürsel ve eşi
6-Marmokçulardan anotheri
7-Mamokçu olmayan öteki muzaffer abi xt 660 ı olan
8-Marmokçulardan yine biri
9-Marmokçu olmayan recep namı diğer çerezzzzci
10-Meçhul mamokçu
11-Marmokçu olmayan kaza ve ceza zede zion yani adaşım

ve bicibici ekibi
çay içmek isteyen saat 19:10 da orda olsun gelen yetişen içer geç gelen kaçak çaya devam:pr::cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
İyiki bir marmoka gittiniz :p
vallahi güzel laf etmişsin muzaffer:rendeer:seneye bunların havalarını söndürelim:p :)
benim cbf 150 mayıs 2007 trafik çıkışlı ve 15000kmde uyarmı sizce

2007 ağustos çıkışlı XT 26bin km. Bu sana uyar mı ? :p
benim er5 2005 1700 km uyarmı:queen:
veeee hem MARMOKCU,hem de organizatör BORA.
helal olsun sana :cat:
muzafferin dediği gibi iyi ki marmoka gittiniz tamam anladık,kıskanmıyoruz daha nice 10 bin lere 100 binlere inşallah,yarın kimler geliyor biciye onları görelim
1-Ben ve eşim
2-Marmokçulardan
3-Marmokçu olmayan muzaffer ve eşi
4-Marmokçulardan daha biri
5-Marmokçu olmayanlardan Demir gürsel ve eşi
6-Marmokçulardan anotheri
7-Mamokçu olmayan öteki muzaffer abi xt 660 ı olan
8-Marmokçulardan yine biri
9-Marmokçu olmayan recep namı diğer çerezzzzci
ve bicibici ekibi
çay içmek isteyen saat 19:10 da orda olsun gelen yetişen içer geç gelen kaçak çaya devam:pr::cherry:
abi benim çayı haftaya sakla :) 15:00-23:00 çalışıyorum :salut:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
muzafferin dediği gibi iyi ki marmoka gittiniz tamam anladık,kıskanmıyoruz daha nice 10 bin lere 100 binlere inşallah,yarın kimler geliyor biciye onları görelim
1-Ben ve eşim
2-Marmokçulardan
3-Marmokçu olmayan muzaffer ve eşi
4-Marmokçulardan daha biri
5-Marmokçu olmayanlardan Demir gürsel ve eşi
6-Marmokçulardan anotheri
7-Mamokçu olmayan öteki muzaffer abi xt 660 ı olan
8-Marmokçulardan yine biri
9-Marmokçu olmayan recep namı diğer çerezzzzci
ve bicibici ekibi
çay içmek isteyen saat 19:10 da orda olsun gelen yetişen içer geç gelen kaçak çaya devam:pr::cherry:

cengiz abi bizi hiç hesaba katmıyırsun bakıyorum da artıkın motorum cıktı yeni gibin yapmışlar..:p kısmetse ben va bir arkadaşım gelecez :cat:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mali ahlakımızı yiyip bitirecen valla alet falan adamın yaşı genç km ile oynamasına gerek yok daha çok uzun yol yapar:p

adaşım zionum hemen değiştirdim tabloyu olmamı sensiz bici yenermi heç





EN DİP NOT:Bugün buzdolab tamircisi gelecek biraz rötar olabiler kanımca verdiğimiz gecikmeden dolayı özür falan dilemem niye diliyecem ki dolap benim dolab sizene geç gelirim gelmem banane:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
mali ahlakımızı yiyip bitirecen valla alet falan adamın yaşı genç km ile oynamasına gerek yok daha çok uzun yol yapar:p

adaşım zionum hemen değiştirdim tabloyu olmamı sensiz bici yenermi heç





EN DİP NOT:Bugün buzdolab tamircisi gelecek biraz rötar olabiler kanımca verdiğimiz gecikmeden dolayı özür falan dilemem niye diliyecem ki dolap benim dolab sizene geç gelirim gelmem banane:silent:

Arzalı dolabıda getirseydin, biz hallederdik yaw :queen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dolabı getirmek sorun değil de içindekileri nereye koyacam senin dolabı getirde içini dolduralım sonra geri veririm:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst