Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
şşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş
alooooooooooooooooooooo
orda kimse yokmuuuu![]()
hakkaten yavv.nerelerdesiniz?
şşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş
alooooooooooooooooooooo
orda kimse yokmuuuu![]()
yooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkk
niye yooooooooooooooooookkkkk![]()
kapatırım burayı çok sıkıcısınız,baş savcı smileysi:bounce:
öyleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
üffff ne kadar sıkıcı bi yer :farao: ( moderatör smileysi )![]()
niye yooooooooooooooooookkkkk![]()
hakkaten yavv.nerelerdesiniz?
Geleneksel her sayfada yaptığım muhalefeti yapayım.
Şaka maka burdaki muhabbetin iyice suyu çıkmışUtanıyorum MT'mden
Ben istanbul MT mensubuyum![]()
ekle dedik kimse eklemiyo,biz ekliyoz kabul etmiyolarr,ya bırakın allasennnr:
Marmok seni bozbuş be kardeşim![]()
Yok be abi ne bozacak.. Adam olana her zaman adamızAğır abi takılıyorum bundan sonra
![]()
tabi ya, yaş kemale erdikce öyle olur :cherry: birde evlendiriz seni ondan sonra tam olur![]()
sendende böyle bir satış beklerimGeleneksel her sayfada yaptığım muhalefeti yapayım.
Şaka maka burdaki muhabbetin iyice suyu çıkmışUtanıyorum MT'mden
Ben istanbul MT mensubuyum![]()
he valla gitmeden önce daha farklıydı, muhalefetti falan ama genede iyiydi, baksana şimdi bizi tanımıyorMarmok seni bozbuş be kardeşim![]()
Yok be abi ne bozacak.. Adam olana her zaman adamızAğır abi takılıyorum bundan sonra
![]()