- Katılım
- 4 Mar 2008
- Mesajlar
- 698
SEN KİMSİN
![]()
+1 +1 +1
aynen katılıyorum abiii sanaaa :cherry:
SEN KİMSİN
![]()
+1 +1 +1
aynen katılıyorum abiii sanaaa :cherry:
kısss ayda yılda bir forma girdin onda da aynen gürsel abime katıldın
o da öyle bir sormuşki arkadaşı tırstırmış galiba![]()
eeeee kimmiş :mrgreen: :queen:
NirvanaAdana sende hoşgelmişenöyle formu okumakla olmass birazda muhabbet lazım
Hoşbulduk...
Önce formu okuyup burda muhabbetin nasıl döndüğünü anlamaya çalışıyorum.
Nasıldır Adana-MT bilen ve zamanı olan arkadaşlar yapılan etkinlikler hakkında bilgi verirlerse benim gibi yeni katılanlara bir rehberlik olur.
Hanii iyidee olur...
Yada bununla ilgili ayrı bir bölüm varsaa hazır ve meraklı bir şekilde forumu takip ediyorum...orayıda takip edebilirim...
Herkese iyi akşamlar...
Hoşbulduk...
Önce formu okuyup burda muhabbetin nasıl döndüğünü anlamaya çalışıyorum.
Nasıldır Adana-MT bilen ve zamanı olan arkadaşlar yapılan etkinlikler hakkında bilgi verirlerse benim gibi yeni katılanlara bir rehberlik olur.
Hanii iyidee olur...
Yada bununla ilgili ayrı bir bölüm varsaa hazır ve meraklı bir şekilde forumu takip ediyorum...orayıda takip edebilirim...
Herkese iyi akşamlar...
hayır arkadaşlar ben şaka anlamında o şekilde sordum.umarım tekrar gelirde tanışırız, en azından bi selamımız olurkısss ayda yılda bir forma girdin onda da aynen gürsel abime katıldın
o da öyle bir sormuşki arkadaşı tırstırmış galiba![]()
Hoşbulduk...
Önce formu okuyup burda muhabbetin nasıl döndüğünü anlamaya çalışıyorum.
Nasıldır Adana-MT bilen ve zamanı olan arkadaşlar yapılan etkinlikler hakkında bilgi verirlerse benim gibi yeni katılanlara bir rehberlik olur.
Hanii iyidee olur...
Yada bununla ilgili ayrı bir bölüm varsaa hazır ve meraklı bir şekilde forumu takip ediyorum...orayıda takip edebilirim...
Herkese iyi akşamlar...
tamam recep çarşamba akşam 19:00 da ben oradayım, eminim arkadaşlarda katılacaktır.Şimdi yarın toplaşılıyormu? Aynı yerde mi? Aynı saatte mi?
Yarın akşam Osmaniye de olacağım, gündüz torbaya girmiş gibi 21:30 a toplantı koydular, sinirim tepemde :farao:
Hoşbulduk...
Önce formu okuyup burda muhabbetin nasıl döndüğünü anlamaya çalışıyorum.
Nasıldır Adana-MT bilen ve zamanı olan arkadaşlar yapılan etkinlikler hakkında bilgi verirlerse benim gibi yeni katılanlara bir rehberlik olur.
Hanii iyidee olur...
Yada bununla ilgili ayrı bir bölüm varsaa hazır ve meraklı bir şekilde forumu takip ediyorum...orayıda takip edebilirim...
Herkese iyi akşamlar...
kıssssssssss kankiii okulunun bitişini nezaman ıslatıyoz sakın kaytarmaya çalışma yemezler.............![]()
Hoşbulduk...
Önce formu okuyup burda muhabbetin nasıl döndüğünü anlamaya çalışıyorum.
Nasıldır Adana-MT bilen ve zamanı olan arkadaşlar yapılan etkinlikler hakkında bilgi verirlerse benim gibi yeni katılanlara bir rehberlik olur.
Hanii iyidee olur...
Yada bununla ilgili ayrı bir bölüm varsaa hazır ve meraklı bir şekilde forumu takip ediyorum...orayıda takip edebilirim...
Herkese iyi akşamlar...
hayır arkadaşlar ben şaka anlamında o şekilde sordum.umarım tekrar gelirde tanışırız, en azından bi selamımız olur
Hoşbulduk...
Önce formu okuyup burda muhabbetin nasıl döndüğünü anlamaya çalışıyorum.
Nasıldır Adana-MT bilen ve zamanı olan arkadaşlar yapılan etkinlikler hakkında bilgi verirlerse benim gibi yeni katılanlara bir rehberlik olur.
Hanii iyidee olur...
Yada bununla ilgili ayrı bir bölüm varsaa hazır ve meraklı bir şekilde forumu takip ediyorum...orayıda takip edebilirim...
Herkese iyi akşamlar...
Maç muhalefeti nedeni ile benim akşamki toplantı iptal oldu.
Gürselim sen yine tek kişilik bici ye, banada yer açın :mrgreen: