[Adana - MT]

Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
kısss ayda yılda bir forma girdin onda da aynen gürsel abime katıldın:p

o da öyle bir sormuşki arkadaşı tırstırmış galiba:p

:queen::queen: ama katılıyorum kankaaa niidiimmm

eeeee kimmiş :mrgreen: :queen:

wallaa muzaffer abii sanırım kimse deilmiş
söölemesi ayıp kaçırdı gürsel abii arkadaşıı :cherry::mrgreen:
zavallım gürsel abiye cvp veremedi :p çareyi kaçmakta buldu
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
kıssssssssss kankiii okulunun bitişini nezaman ıslatıyoz sakın kaytarmaya çalışma yemezler.............:p

NirvanaAdana sende hoşgelmişen:p öyle formu okumakla olmass birazda muhabbet lazım
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
4
NirvanaAdana sende hoşgelmişen:p öyle formu okumakla olmass birazda muhabbet lazım

Hoşbulduk...
Önce formu okuyup burda muhabbetin nasıl döndüğünü anlamaya çalışıyorum.
Nasıldır Adana-MT bilen ve zamanı olan arkadaşlar yapılan etkinlikler hakkında bilgi verirlerse benim gibi yeni katılanlara bir rehberlik olur.
Hanii iyidee olur... :)
Yada bununla ilgili ayrı bir bölüm varsaa hazır ve meraklı bir şekilde forumu takip ediyorum... :) orayıda takip edebilirim...
Herkese iyi akşamlar...
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
Hoşbulduk...
Önce formu okuyup burda muhabbetin nasıl döndüğünü anlamaya çalışıyorum.
Nasıldır Adana-MT bilen ve zamanı olan arkadaşlar yapılan etkinlikler hakkında bilgi verirlerse benim gibi yeni katılanlara bir rehberlik olur.
Hanii iyidee olur... :)
Yada bununla ilgili ayrı bir bölüm varsaa hazır ve meraklı bir şekilde forumu takip ediyorum... :) orayıda takip edebilirim...
Herkese iyi akşamlar...

aramıza hoşgeldin nirvanaadana sitede sürekli yapılcakları yazıp buluşma yerleri belirtiliyor selamlar
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
Hoşbulduk...
Önce formu okuyup burda muhabbetin nasıl döndüğünü anlamaya çalışıyorum.
Nasıldır Adana-MT bilen ve zamanı olan arkadaşlar yapılan etkinlikler hakkında bilgi verirlerse benim gibi yeni katılanlara bir rehberlik olur.
Hanii iyidee olur... :)
Yada bununla ilgili ayrı bir bölüm varsaa hazır ve meraklı bir şekilde forumu takip ediyorum... :) orayıda takip edebilirim...
Herkese iyi akşamlar...

hoşgeldin kardeş takıl sıkılmazsın burda
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
kısss ayda yılda bir forma girdin onda da aynen gürsel abime katıldın:p

o da öyle bir sormuşki arkadaşı tırstırmış galiba:p
hayır arkadaşlar ben şaka anlamında o şekilde sordum.umarım tekrar gelirde tanışırız, en azından bi selamımız olur
Hoşbulduk...
Önce formu okuyup burda muhabbetin nasıl döndüğünü anlamaya çalışıyorum.
Nasıldır Adana-MT bilen ve zamanı olan arkadaşlar yapılan etkinlikler hakkında bilgi verirlerse benim gibi yeni katılanlara bir rehberlik olur.
Hanii iyidee olur... :)
Yada bununla ilgili ayrı bir bölüm varsaa hazır ve meraklı bir şekilde forumu takip ediyorum... :) orayıda takip edebilirim...
Herkese iyi akşamlar...

hoşgeldiniz :rendeer:, bu sayfada ilan ederiz buluşmalarımızı
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Yarın akşam Osmaniye de olacağım, gündüz torbaya girmiş gibi 21:30 a toplantı koydular, sinirim tepemde :farao:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Şimdi yarın toplaşılıyormu? Aynı yerde mi? Aynı saatte mi?
tamam recep çarşamba akşam 19:00 da ben oradayım, eminim arkadaşlarda katılacaktır.
Yarın akşam Osmaniye de olacağım, gündüz torbaya girmiş gibi 21:30 a toplantı koydular, sinirim tepemde :farao:

zafer o saatte toplantımı olur abi, biz bicileri götürelim sen osmaniye yollarında :p
neyse yerine iki tabak bici yerim :cherry: :queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Hoşbulduk...
Önce formu okuyup burda muhabbetin nasıl döndüğünü anlamaya çalışıyorum.
Nasıldır Adana-MT bilen ve zamanı olan arkadaşlar yapılan etkinlikler hakkında bilgi verirlerse benim gibi yeni katılanlara bir rehberlik olur.
Hanii iyidee olur... :)
Yada bununla ilgili ayrı bir bölüm varsaa hazır ve meraklı bir şekilde forumu takip ediyorum... :) orayıda takip edebilirim...
Herkese iyi akşamlar...

herkez burada yazar mesela bu akşam mendereste bici partisi var ben gidebilecekmiyim bak orası belli degil işte:pale:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
kıssssssssss kankiii okulunun bitişini nezaman ıslatıyoz sakın kaytarmaya çalışma yemezler.............:p

maaşıma zam gelirse nden olmasın kankii sen yeter kii istecanım benim :rendeer:

Hoşbulduk...
Önce formu okuyup burda muhabbetin nasıl döndüğünü anlamaya çalışıyorum.
Nasıldır Adana-MT bilen ve zamanı olan arkadaşlar yapılan etkinlikler hakkında bilgi verirlerse benim gibi yeni katılanlara bir rehberlik olur.
Hanii iyidee olur... :)
Yada bununla ilgili ayrı bir bölüm varsaa hazır ve meraklı bir şekilde forumu takip ediyorum... :) orayıda takip edebilirim...
Herkese iyi akşamlar...

hoşgeldin arkadasım :)
takıl sen burda nerde nası buluşuluyoo okur öğrenirsin :wiinkk:
Bknz: Yukarıda ki 4-5 msj :wiinkk:

hayır arkadaşlar ben şaka anlamında o şekilde sordum.umarım tekrar gelirde tanışırız, en azından bi selamımız olur

aynen katılıyorum abii sanaaa :p:cherry: umarım gelir tekrar :p
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Hoşbulduk...
Önce formu okuyup burda muhabbetin nasıl döndüğünü anlamaya çalışıyorum.
Nasıldır Adana-MT bilen ve zamanı olan arkadaşlar yapılan etkinlikler hakkında bilgi verirlerse benim gibi yeni katılanlara bir rehberlik olur.
Hanii iyidee olur... :)
Yada bununla ilgili ayrı bir bölüm varsaa hazır ve meraklı bir şekilde forumu takip ediyorum... :) orayıda takip edebilirim...
Herkese iyi akşamlar...

Hoşgeldin Nirvana kardeş, umarım katılımcı ve kalıcı olursun :cat:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Maç muhalefeti nedeni ile benim akşamki toplantı iptal oldu.

Gürselim sen yine tek kişilik bici ye, banada yer açın :mrgreen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
akşam 19 çift sıfırdan sonra ordayız erken gelen yerli çay içer geç gelen tablacı çayına talim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst