[Adana - MT]

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepinise güneydınn,uyuyalım güzelleşelim
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
günaydın millet.Bu sabah bi kaza gördüm.Otobüsteydim gidip bakamadım.Motosiklet kazası olmuş.Baraj yolunun sonundaki göbekte.Akbank ın olduğu göbekte..Mavi renk bir motosikletti tam göremedim.Sanırım sürücüsünün durumu kötüydü:pale:.Tanıyanımız var mıdır acaba?


Uzak kaldım bu aralar biraz umarım görüşebiliriz yakın zamanda.Marmok a gelince korkarım bu yaz bnm için marmok yalan oldu:salut:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
günaydın millet.Bu sabah bi kaza gördüm.Otobüsteydim gidip bakamadım.Motosiklet kazası olmuş.Baraj yolunun sonundaki göbekte.Akbank ın olduğu göbekte..Mavi renk bir motosikletti tam göremedim.Sanırım sürücüsünün durumu kötüydü:pale:.Tanıyanımız var mıdır acaba?


Uzak kaldım bu aralar biraz umarım görüşebiliriz yakın zamanda.Marmok a gelince korkarım bu yaz bnm için marmok yalan oldu:salut:
ben tanımıyorum alp :silent: .sen nerelerdesin karaborsadan öte oldun birader :) adanadamısın:silent:
şşşşşşşş nbr len motorcular :cherry:

saane len tekteker piskiletcisi :queen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
plastik kahveci senden nbr,
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
3 gün önce falanda ben bi motor kazası gördüm havaalanın orda,ybr ye benziyodu ama ybr değildi,2 kişi binmişlerdi ara gazı falan verdiler ön kaldırmaya falan çalıştı,10 saniye sonra bi baktım yerde kıvranıyolar,sonra baktım herkes yardıma koştu kaldırıma oturttular,2 dk sonra motora tekrar bindiler kasklar ellerinde ve haala yine ön kaldırmaya çalışa çalışa gittiler...fazla yaşamazlar...
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Adana MT nin moku çıkmış sonunda :p

he yaaa,eksikliğin hissediliyo vallaha :cherry:

3 gün önce falanda ben bi motor kazası gördüm havaalanın orda,ybr ye benziyodu ama ybr değildi,2 kişi binmişlerdi ara gazı falan verdiler ön kaldırmaya falan çalıştı,10 saniye sonra bi baktım yerde kıvranıyolar,sonra baktım herkes yardıma koştu kaldırıma oturttular,2 dk sonra motora tekrar bindiler kasklar ellerinde ve haala yine ön kaldırmaya çalışa çalışa gittiler...fazla yaşamazlar...

onlar sarsılmazlar abii,bişey olmazz onlaraa:cherry:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
iyi geceler adana
millet benden demesi iso ve lütfü nün allah 1 dedigine inanın gerisi fasafiso

olm sizi her gördügüm yerde kınıyacam:farao:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
saat 01 de yazmışsın iyi geceler demişsin benim gibi 05 te yazda görim cengizim :
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
millet benden demesi iso ve lütfü nün allah 1 dedigine inanın gerisi fasafiso

olm sizi her gördügüm yerde kınıyacam:farao:

tebrikler :pr:


Söz konusu topic ile ilgili hiç bir bilgim yoktur,konu tamamıyla kontrolüm dışında açılmıştır,iş yerindeki bilgisayarımı bırakıp lavaboya felan kalktığımda açıldığını düşünüyorum,hiç haberim olmasa bile, böyle bi şakaya alet olmak onur kırıcı,hakkımda yanlış bişey düşünmenize engel olabilmek için cvp vermek istedim ,hesabımdan verilen rahatsızlıktan dolayı özür dilerim SAYGILAR
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst