[Adana - MT]

Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
kısss ayda yılda bir forma girdin onda da aynen gürsel abime katıldın:p

o da öyle bir sormuşki arkadaşı tırstırmış galiba:p

:queen::queen: ama katılıyorum kankaaa niidiimmm

eeeee kimmiş :mrgreen: :queen:

wallaa muzaffer abii sanırım kimse deilmiş
söölemesi ayıp kaçırdı gürsel abii arkadaşıı :cherry::mrgreen:
zavallım gürsel abiye cvp veremedi :p çareyi kaçmakta buldu
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
kıssssssssss kankiii okulunun bitişini nezaman ıslatıyoz sakın kaytarmaya çalışma yemezler.............:p

NirvanaAdana sende hoşgelmişen:p öyle formu okumakla olmass birazda muhabbet lazım
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
4
NirvanaAdana sende hoşgelmişen:p öyle formu okumakla olmass birazda muhabbet lazım

Hoşbulduk...
Önce formu okuyup burda muhabbetin nasıl döndüğünü anlamaya çalışıyorum.
Nasıldır Adana-MT bilen ve zamanı olan arkadaşlar yapılan etkinlikler hakkında bilgi verirlerse benim gibi yeni katılanlara bir rehberlik olur.
Hanii iyidee olur... :)
Yada bununla ilgili ayrı bir bölüm varsaa hazır ve meraklı bir şekilde forumu takip ediyorum... :) orayıda takip edebilirim...
Herkese iyi akşamlar...
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
Hoşbulduk...
Önce formu okuyup burda muhabbetin nasıl döndüğünü anlamaya çalışıyorum.
Nasıldır Adana-MT bilen ve zamanı olan arkadaşlar yapılan etkinlikler hakkında bilgi verirlerse benim gibi yeni katılanlara bir rehberlik olur.
Hanii iyidee olur... :)
Yada bununla ilgili ayrı bir bölüm varsaa hazır ve meraklı bir şekilde forumu takip ediyorum... :) orayıda takip edebilirim...
Herkese iyi akşamlar...

aramıza hoşgeldin nirvanaadana sitede sürekli yapılcakları yazıp buluşma yerleri belirtiliyor selamlar
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
Hoşbulduk...
Önce formu okuyup burda muhabbetin nasıl döndüğünü anlamaya çalışıyorum.
Nasıldır Adana-MT bilen ve zamanı olan arkadaşlar yapılan etkinlikler hakkında bilgi verirlerse benim gibi yeni katılanlara bir rehberlik olur.
Hanii iyidee olur... :)
Yada bununla ilgili ayrı bir bölüm varsaa hazır ve meraklı bir şekilde forumu takip ediyorum... :) orayıda takip edebilirim...
Herkese iyi akşamlar...

hoşgeldin kardeş takıl sıkılmazsın burda
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
kısss ayda yılda bir forma girdin onda da aynen gürsel abime katıldın:p

o da öyle bir sormuşki arkadaşı tırstırmış galiba:p
hayır arkadaşlar ben şaka anlamında o şekilde sordum.umarım tekrar gelirde tanışırız, en azından bi selamımız olur
Hoşbulduk...
Önce formu okuyup burda muhabbetin nasıl döndüğünü anlamaya çalışıyorum.
Nasıldır Adana-MT bilen ve zamanı olan arkadaşlar yapılan etkinlikler hakkında bilgi verirlerse benim gibi yeni katılanlara bir rehberlik olur.
Hanii iyidee olur... :)
Yada bununla ilgili ayrı bir bölüm varsaa hazır ve meraklı bir şekilde forumu takip ediyorum... :) orayıda takip edebilirim...
Herkese iyi akşamlar...

hoşgeldiniz :rendeer:, bu sayfada ilan ederiz buluşmalarımızı
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Yarın akşam Osmaniye de olacağım, gündüz torbaya girmiş gibi 21:30 a toplantı koydular, sinirim tepemde :farao:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Şimdi yarın toplaşılıyormu? Aynı yerde mi? Aynı saatte mi?
tamam recep çarşamba akşam 19:00 da ben oradayım, eminim arkadaşlarda katılacaktır.
Yarın akşam Osmaniye de olacağım, gündüz torbaya girmiş gibi 21:30 a toplantı koydular, sinirim tepemde :farao:

zafer o saatte toplantımı olur abi, biz bicileri götürelim sen osmaniye yollarında :p
neyse yerine iki tabak bici yerim :cherry: :queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Hoşbulduk...
Önce formu okuyup burda muhabbetin nasıl döndüğünü anlamaya çalışıyorum.
Nasıldır Adana-MT bilen ve zamanı olan arkadaşlar yapılan etkinlikler hakkında bilgi verirlerse benim gibi yeni katılanlara bir rehberlik olur.
Hanii iyidee olur... :)
Yada bununla ilgili ayrı bir bölüm varsaa hazır ve meraklı bir şekilde forumu takip ediyorum... :) orayıda takip edebilirim...
Herkese iyi akşamlar...

herkez burada yazar mesela bu akşam mendereste bici partisi var ben gidebilecekmiyim bak orası belli degil işte:pale:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
kıssssssssss kankiii okulunun bitişini nezaman ıslatıyoz sakın kaytarmaya çalışma yemezler.............:p

maaşıma zam gelirse nden olmasın kankii sen yeter kii istecanım benim :rendeer:

Hoşbulduk...
Önce formu okuyup burda muhabbetin nasıl döndüğünü anlamaya çalışıyorum.
Nasıldır Adana-MT bilen ve zamanı olan arkadaşlar yapılan etkinlikler hakkında bilgi verirlerse benim gibi yeni katılanlara bir rehberlik olur.
Hanii iyidee olur... :)
Yada bununla ilgili ayrı bir bölüm varsaa hazır ve meraklı bir şekilde forumu takip ediyorum... :) orayıda takip edebilirim...
Herkese iyi akşamlar...

hoşgeldin arkadasım :)
takıl sen burda nerde nası buluşuluyoo okur öğrenirsin :wiinkk:
Bknz: Yukarıda ki 4-5 msj :wiinkk:

hayır arkadaşlar ben şaka anlamında o şekilde sordum.umarım tekrar gelirde tanışırız, en azından bi selamımız olur

aynen katılıyorum abii sanaaa :p:cherry: umarım gelir tekrar :p
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Hoşbulduk...
Önce formu okuyup burda muhabbetin nasıl döndüğünü anlamaya çalışıyorum.
Nasıldır Adana-MT bilen ve zamanı olan arkadaşlar yapılan etkinlikler hakkında bilgi verirlerse benim gibi yeni katılanlara bir rehberlik olur.
Hanii iyidee olur... :)
Yada bununla ilgili ayrı bir bölüm varsaa hazır ve meraklı bir şekilde forumu takip ediyorum... :) orayıda takip edebilirim...
Herkese iyi akşamlar...

Hoşgeldin Nirvana kardeş, umarım katılımcı ve kalıcı olursun :cat:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Maç muhalefeti nedeni ile benim akşamki toplantı iptal oldu.

Gürselim sen yine tek kişilik bici ye, banada yer açın :mrgreen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
akşam 19 çift sıfırdan sonra ordayız erken gelen yerli çay içer geç gelen tablacı çayına talim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst