[Adana - MT]

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
yav adaşım lütfen kafan meşkulken çetleşme :pr::pr:bak hata yapıyon bak gürsel benim espirilerimi çözdü :bounce::bounce:ama sen bazen anlamıyon SENİN BİRİCİK ARTÇIN..JAPON İLACI DEYOM SANA ANLASANA LO:queen::queen:SAKIN BACIM ALINMASIN HA:mrgreen::mrgreen:GÜRSELİM ŞU ADAMI BİRAZ EGİTELİM:rendeer::rendeer:bence narlı kuyuya indirek sonra kızkalesinin içinde.biraz eğitek NEDEYSUUNN:queen::queen:

heye adaş, çok cahil kalmışım :bounce: beni biraz EĞİTİNsene :queen: :queen:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
heye adaş, çok cahil kalmışım :bounce: beni biraz EĞİTİNsene :queen: :queen:

hemen olmaz ilk önce şu borcunu ver :bounce::bounce:unuttum zannetme borcunu ödemene azkaldı ANLADIN SEN ONUUU...:queen:hatırlatmama gerek varmı adaşımmmm.benimmm:queen::queen:seni sevmeten ölsün:rendeer::rendeer:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
hemen olmaz ilk önce şu borcunu ver :bounce::bounce:unuttum zannetme borcunu ödemene azkaldı ANLADIN SEN ONUUU...:queen:hatırlatmama gerek varmı adaşımmmm.benimmm:queen::queen:seni sevmeten ölsün:rendeer::rendeer:

yaw bu borcum hiç bitmeyecekmi :silent: acı bana yaw :salut:

ee sonuc.. arkadaslar bu pazar nereye gıdılıyor .

pazar günü misafir bekliyoruz, onun için birşey diyemicem:salut: başka zaman inşallah :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
kısaca bu pazar yatışşşş yapacaz:p

ayrıca wotka yıda buradan kınıyorum :farao:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Bende gereksiz yere adana [mt] topicini meşgul edenleri kınıyorum :farao: :farao: :farao:

Msn diye bir şey var abi yhaaa :p


Cengiz napıon nan qurbaaaa :cherry:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
benden rest :p

Arkadaşlar Lütfüden şalgam suyu istedim yollamıyor bu böle hep cimri birisimidir? :bounce:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
bu ne yaw pas rest mest arkadaşlar bırakın bu burjuva agızlarını :)


latif napiyon tosssssbaaa
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
346
bu ne yaw pas rest mest arkadaşlar bırakın bu burju va agızlarını :)


latif napiyon tosssssbaaa

:queen::queen::queen::queen::queen:

merhabalar komsular, kankaa msnden de böyle konusalımm:mrgreen:

:p



sen de yazmayı öğren ''burju va'' değil --> burjuva :mrgreen:

''burju ve ağızlarını'' die okudum, diom ne dio bu zionnn :cherry:

bende öyle okudum ne varmıs acaba dedim sonradan anladım:cherry:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst