[Adana - MT]

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
:queen: cengizim dayak yemenin inceliklerini en iyi ben bilirim :) hala ders istiyormusun :p :queen:
:)


yaw abi biliriz bu işler dayak yiyerek örenilir alt yapımız var heralde:p
ama unuttum gittiii şimdik pata küte girişiyoz işte ondan sonada adam dövek diye kendimizi sakatlıyoz:p
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
bu pazar bnde katılacam nereye gidioruz:)

edo da bi brucnh?:queen: bana yakında o yüzden
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
yaw abi biliriz bu işler dayak yiyerek örenilir alt yapımız var heralde:p
ama unuttum gittiii şimdik pata küte girişiyoz işte ondan sonada adam dövek diye kendimizi sakatlıyoz:p

Sen önce deniz bisikletinden suya atlamayı öğren ( afrika dere kurbağısı smileysi ):queen:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
nan olm aylardan beridir su sayfaya bişey yazmıyon tam yazacagın tutuyor o hakkını da çökmek için mi kullanıyon olm uganda cuhur başkanımısın nesin :p


olm bende size enteri gitdirip kinederiç çayırlarında dolaştırmazsam bahanda kıloo alidiyatör demesinler(gladyatörün urfacası simileyleysi):p

ya cengizim ama snde öle bi poz wermişsinki...bide arkadan yani :queen:

Sen önce deniz bisikletinden suya atlamayı öğren ( afrika dere kurbağısı smileysi ):queen:

ya sn önce bi düşmeden bisiklete binmeyi ögrende sonra cengizime laf et:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
sn.demırgursel :mrgreen: bu pazar için düşündüğünüz bir yer varmı yoksa gidilmiyecekmi :silent: :pr:

ayıp oluyor ha:bounce::bounce:adşım biz negüne duruyok olmazsa ailecek kızkalesi yapak..hem sana yüzme ögretirim ha:queen::queen: gürselde hiç kızkalesini görememiş:cat::cat:isterseniz bi uzanalım otarafa olta takımını alalım balık tutarız..gürselciğim bize rat atmasını ögretir:queen::queen::mrgreen:e tabiki adaşım japon ilacınıda yanına al onsuz yapamıyon:pr::pr:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
ayıp oluyor ha:bounce::bounce:adşım biz negüne duruyok olmazsa ailecek kızkalesi yapak..hem sana yüzme ögretirim ha:queen::queen: gürselde hiç kızkalesini görememiş:cat::cat:isterseniz bi uzanalım otarafa olta takımını alalım balık tutarız..gürselciğim bize rat atmasını ögretir:queen::queen::mrgreen:e tabiki adaşım japon ilacınıda yanına al onsuz yapamıyon:pr::pr:

abi ne yaptın sen benim karizmayı bitirdin şimdi :p biz yaz geldimi kızkalesinden çıkmayız :) balık tutma işinide özledim abi vallahi züper olur :cat:
bana yüzme öğretebilecek varmıııııııııııııııııııııııııııı :silent: bilmeyomda :queen:
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
177
İlahi Murat, hayret ettim şimdi. Eğner de gelen mesajdaki fotoğrafı bir yerden bulup yolladın sandım. Meğer dibine gidip çekmişsin.

Eeeee haftaya nolacak bu durumda, sanırım gezi iptal.



Zafer Abi, fotografa "Everest" pardon "Erciyes" yazacaktim, unuttum. Bi dahakine birlikte çekeriz ayni fotografi, manzara gerçekten süperdi.

Ayni geziyi bu haftasonu yapamayabilirim, ancak fikir asla iptal degil. Yalniz biraraya gelip plan yapmaliyiz. Böyle benim yaptigim sekilde yola çikmak biraz amatörce bir hareketti. Yine de öyle detayli bir hazirlik gerektigini de düsünmüyorum. Viraj ve doga olayina girmek isteyen varsa çok güzel bir yol oldugu fikrindeyim. Herkese tavsiye ederim. Özellikle de MARMOK'a gitmeyi düsünenler için antreman pisti tadinda bir güzergah.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
abi ne yaptın sen benim karizmayı bitirdin şimdi :p biz yaz geldimi kızkalesinden çıkmayız :) balık tutma işinide özledim abi vallahi züper olur :cat:
bana yüzme öğretebilecek varmıııııııııııııııııııııııııııı :silent: bilmeyomda :queen:

pozantıdan vazmı geçtik :silent: madem yüzme bilmiyon ne işin var kavak ağacında :cat:
Ben sana yüzme öretirim :queen: :queen: :queen:
Anlaşıldı illaki narlıkuyu diyorsunuz daha sonra denize girelim diyorsunuz :queen: gelmek isteyen el kaldırsın :queen:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
pozantıdan vazmı geçtik :silent: madem yüzme bilmiyon ne işin var kavak ağacında :cat:
Ben sana yüzme öretirim :queen: :queen: :queen:
Anlaşıldı illaki narlıkuyu diyorsunuz daha sonra denize girelim diyorsunuz :queen: gelmek isteyen el kaldırsın :queen:

muzaffer abi benide artçın olarak alırmısın :silent: :p
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
abi ne yaptın sen benim karizmayı bitirdin şimdi :p biz yaz geldimi kızkalesinden çıkmayız :) balık tutma işinide özledim abi vallahi züper olur :cat:
bana yüzme öğretebilecek varmıııııııııııııııııııııııııııı :silent: bilmeyomda :queen:

abi gel gel sen bana kerata öret bizde latiflen sana cok güzel yüzme öretiriz isoya örettik öretiş şeklimiz biraz farklı ama kesin örenirsin sona sudan cıkmak istemezsin yada çıkamazsın:p
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
abi gel gel sen bana kerata öret bizde latiflen sana cok güzel yüzme öretiriz isoya örettik öretiş şeklimiz biraz farklı ama kesin örenirsin sona sudan cıkmak istemezsin yada çıkamazsın:p

isoya yaptıgımız herseyi onada yapacasmı :silent: :cyclopsan gömecesmi kuma
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
isoya yaptıgımız herseyi onada yapacasmı :silent: :cyclopsan gömecesmi kuma

hepsini olmasa da bütün yüzme tekniklerini öretiriz kumada gömeriz ama kürek lazım iyi gömelim ki bir daha çıkamasın isoyu üçümüz zor cıkardık yaw ben uyanık davrandım:p onun üzerinde de heykel tıraşlık yaparmıyız ki acaba:p

şööle baklava dilim li bread pit göbeee felan süper olur haa:p
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
hepsini olmasa da bütün yüzme tekniklerini öretiriz kumada gömeriz ama kürek lazım iyi gömelim ki bir daha çıkamasın isoyu üçümüz zor cıkardık yaw ben uyanık davrandım:p onun üzerinde de heykel tıraşlık yaparmıyız ki acaba:p

şööle baklava dilim li bread pit göbeee felan süper olur haa:p

:queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
o bisiklete binmeyi biliyoo taam mı sen araba kullanmayı bilmiyon
ondan ayak uyduramadı sanaaa ::miiz::

bak ya aglaya aglaya bi hal oldun ogün.."nolur aşkımı ezme ezme diye":queen:
ozmn da bunu söleseydinde bak nası araba sürülüomuş görseydin:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst