- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
yav adaşım lütfen kafan meşkulken çetleşmer:
r:bak hata yapıyon bak gürsel benim espirilerimi çözdü :bounce::bounce:ama sen bazen anlamıyon SENİN BİRİCİK ARTÇIN..JAPON İLACI DEYOM SANA ANLASANA LO:queen::queen:SAKIN BACIM ALINMASIN HA:mrgreen::mrgreen:GÜRSELİM ŞU ADAMI BİRAZ EGİTELİM:rendeer::rendeer:bence narlı kuyuya indirek sonra kızkalesinin içinde.biraz eğitek NEDEYSUUNN:queen::queen:
heye adaş, çok cahil kalmışım :bounce: beni biraz EĞİTİNsene :queen: :queen: