- Katılım
- 21 Haz 2007
- Mesajlar
- 2,032
alırım tabi lütfücüümsenden iyisinimi bulacam :rendeer:
vay be abi lütfüyü artçımı alacan şimdi sen:silent:
alırım tabi lütfücüümsenden iyisinimi bulacam :rendeer:
madem yüzme bilmiyon ne işin var kavak ağacında :cat:
Ben sana yüzme öretirim :queen:
:queen: daha canımdan vazgeçmedimisoya örettik öretiş şeklimiz biraz farklı ama kesin örenirsin sona sudan cıkmak istemezsin yada çıkamazsın![]()
isoya yaptıgımız herseyi onada yapacasmı :silent: :cyclopsan gömecesmi kuma
:queen: daha canımdan vazgeçmedim
suyun içindemi dışındamı kuma gömdünüz adamı![]()
vala deniz fikri süper aşırı eylenceli oluyo ama lütfü gelirse ben gelmem![]()
afrika dere kurbagası gibi denşie atlamaya çalışmasan bişe olmas :queen:
vay be abi lütfüyü artçımı alacan şimdi sen:silent:
lütfen taklitlerden sakının :mrgreen: ben böyle birşey asla demedim,dememder: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ama çok istiyorsan sen alabilirsin hiç bir itirazım olmaz :mrgreen: :mrgreen:
abi çok istiyoda benim motor çekmezki onu kusura bakma![]()
bak ya aglaya aglaya bi hal oldun ogün.."nolur aşkımı ezme ezme diye":queen:
ozmn da bunu söleseydinde bak nası araba sürülüomuş görseydin:queen:
beyler msn'e çevirmişsiniz burayıı,yapmayın gözünüzü seveyimmm,gereksiz mesajlarınıza ayıracak vaktim yok,telefon msn telgraf ne kullanırsanız kullanın,ama burayı kullanmayın yaaaaaaar:
hayrola :silent: kendini akburak.net te sandın heralde :queen: (global moderatör smileyleysi)![]()
beyler msn'e çevirmişsiniz burayıı,yapmayın gözünüzü seveyimmm,gereksiz mesajlarınıza ayıracak vaktim yok,telefon msn telgraf ne kullanırsanız kullanın,ama burayı kullanmayın yaaaaaaar:
deniz biskletinden düşen ismail smileyleysii:queen::queen:
kafam dönüyooo:cherry:
olm sen nie düşüon bu afrika dere kurbağası cengiz düşüoduuu artistik bir poz kurbanı olaraktan :queen:
birincidede titanic yapıodu dimi pisiklette tepik yedi :cherry:
bide mami vardı watsaaaaap meeeeeen:mrgreen:
benim sabit artcım var onun için alamamartcım kıymetli ve bir tane eşim :rendeer: