[Adana - MT]

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
madem yüzme bilmiyon ne işin var kavak ağacında :cat:
Ben sana yüzme öretirim :queen:

isoya örettik öretiş şeklimiz biraz farklı ama kesin örenirsin sona sudan cıkmak istemezsin yada çıkamazsın:p
:queen: daha canımdan vazgeçmedim :)
isoya yaptıgımız herseyi onada yapacasmı :silent: :cyclopsan gömecesmi kuma

suyun içindemi dışındamı kuma gömdünüz adamı :p
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
.......................................................
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
yaw anlamadıgım bişey var bu hafta nereye gidiliyo ve kim kimin motoruna binmiyor:silent:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
:mrgreen: wodka uyuzuuuuu :queen:

gördüğüme sevindim de, bi anda içimden geleni yazim dedim :cherry:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
bak ya aglaya aglaya bi hal oldun ogün.."nolur aşkımı ezme ezme diye":queen:
ozmn da bunu söleseydinde bak nası araba sürülüomuş görseydin:queen:

naapcaktın ezcekmiydin :silent: :queen:
seni bıraktıktan soora keşke arabayı sen kullansaydın dedi bana lanet etti senin gibi şöföreee ::miiz::
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
:mrgreen: :mrgreen:

yaw kiim iso mu abi ben onun şöförlügünden korkal oldum ne yalan söleyim lakap bile taktım isoya çarpışan iso :p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
beyler msn'e çevirmişsiniz burayıı,yapmayın gözünüzü seveyimmm,gereksiz mesajlarınıza ayıracak vaktim yok,telefon msn telgraf ne kullanırsanız kullanın,ama burayı kullanmayın yaaaaaaa:pr:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
beyler msn'e çevirmişsiniz burayıı,yapmayın gözünüzü seveyimmm,gereksiz mesajlarınıza ayıracak vaktim yok,telefon msn telgraf ne kullanırsanız kullanın,ama burayı kullanmayın yaaaaaaa:pr:

hayrola :silent: kendini akburak.net te sandın heralde :queen: (global moderatör smileyleysi) :p
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
beyler msn'e çevirmişsiniz burayıı,yapmayın gözünüzü seveyimmm,gereksiz mesajlarınıza ayıracak vaktim yok,telefon msn telgraf ne kullanırsanız kullanın,ama burayı kullanmayın yaaaaaaa:pr:

kankaa öyleyse yönetime söyleyelim buraya bir chat sayfası acsın vallaa msn ye rakip olur kimse msn veya telefon kulanmaz motosiklet nete yalvar yakar olurlar looo:p
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
deniz biskletinden düşen ismail smileyleysii:queen::queen:

kafam dönüyooo:cherry:

olm sen nie düşüon bu afrika dere kurbağası cengiz düşüoduuu artistik bir poz kurbanı olaraktan :queen:

birincidede titanic yapıodu dimi pisiklette tepik yedi :cherry:


bide mami vardı watsaaaaap meeeeeen:mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
olm sen nie düşüon bu afrika dere kurbağası cengiz düşüoduuu artistik bir poz kurbanı olaraktan :queen:

birincidede titanic yapıodu dimi pisiklette tepik yedi :cherry:


bide mami vardı watsaaaaap meeeeeen:mrgreen:

bide lütfü diye yaramaz göbekli kara tospası cocuk vardı demi kankaa hatırladın mı :p
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
benim sabit artcım var onun için alamam:p artcım kıymetli ve bir tane eşim :rendeer:

yav adaşım lütfen kafan meşkulken çetleşme :pr::pr:bak hata yapıyon bak gürsel benim espirilerimi çözdü :bounce::bounce:ama sen bazen anlamıyon SENİN BİRİCİK ARTÇIN..JAPON İLACI DEYOM SANA ANLASANA LO:queen::queen:SAKIN BACIM ALINMASIN HA:mrgreen::mrgreen:GÜRSELİM ŞU ADAMI BİRAZ EGİTELİM:rendeer::rendeer:bence narlı kuyuya indirek sonra kızkalesinin içinde.biraz eğitek NEDEYSUUNN:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst