- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
vallaha banada bi elaman lazım abii,yazmaktan sıkıldımm,ben söyleyecem sen yazacan (katip smileysi :queensigorta yapmam yalnızz,öğle yemeği benden ( bir ytllik döner smileysi:queen: )
Ben senin bütçeni aşarım, bence paranı biriktir sonra konuşalım :queen: :queen: