[Adana - MT]

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
vallaha banada bi elaman lazım abii,yazmaktan sıkıldımm,ben söyleyecem sen yazacan (katip smileysi :queen:)sigorta yapmam yalnızz,öğle yemeği benden ( bir ytllik döner smileysi:queen: )


len kankaa yeni 1 ytl lik dönercin hakkettden güzel yapıyor artık nezaman 1 ytl ye döner yemek istersem gelirim:p
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
offfffff ne sıkıcı bir gün yaw ben gidiyom nete altın toplamaca oynayacam hadi size iyi kaynatmalar:p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Ben senin bütçeni aşarım, bence paranı biriktir sonra konuşalım :queen: :queen:
Abii bütçe dedinde,alırım adanayıı,senide adana il sınırlarına almam haberin olsun:cherry:
len kankaa yeni 1 ytl lik dönercin hakkettden güzel yapıyor artık nezaman 1 ytl ye döner yemek istersem gelirim:p
yandık desene:cherry:
zam yapar o yakında her gelen güzel diooo:p


dönerci görünümlü bisikletçi dükkanı :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
yapmazsa batacak zatenn,ama hakkaten güzel yapıyo yaa:cherry:
offfffff ne sıkıcı bir gün yaw ben gidiyom nete altın toplamaca oynayacam hadi size iyi kaynatmalar:p

kaynatma derken:silent:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Abii bütçe dedinde,alırım adanayıı,senide adana il sınırlarına almam haberin olsun:cherry:


Ben zaten adanalı değilim, bende senin gibi hataylıyım :p


aboo toprağım benimmm,ölümüne kankayızz,bi sıkıntın olursa başımın tacısın,zaten oldum olası sevmem adanayıda adanalılarıda :cherry:

Hayırdır :silent: sana ne oluyor :silent:

abi harbiyede restorant girişinde gördü o yazıyıı,arapça biliyorum gibisinden etiket yapıyoo aklınca,latifim teleferiğim:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
aboo toprağım benimmm,ölümüne kankayızz,bi sıkıntın olursa başımın tacısın,zaten oldum olası sevmem adanayıda adanalılarıda :cherry:

abi harbiyede restorant girişinde gördü o yazıyıı,arapça biliyorum gibisinden etiket yapıyoo aklınca,latifim teleferiğim:queen:

Şimdi iste benden ne istersen :cherry: tüm mercedesler sana feda olsun :cat:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Bence iki hataylı arasında kalma :p :queen: :p


:mrgreen::cat::cat::mrgreen:

yaw hatay demişken hatay da bu sene düştü gibi ne olacak bu hatayın hali(iso anladı simileyleysi):p

aboo toprağım benimmm,ölümüne kankayızz,bi sıkıntın olursa başımın tacısın,zaten oldum olası sevmem adanayıda adanalılarıda :cherry:



yaaamıııırrr yağıyooorr seller akıyooooorr bizim isoo camdan bakıyoooor yaaamıııırrr yağıyooorr bizim isoo camdan bakıyoooor::pembe::


::blusssh:::blusssh:::blusssh:::blusssh::p
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
hatay hatay dedi bişeyede benzese bareee 10 tane hatay bir tane urfa etmez abi bee:bounce:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
aboo toprağım benimmm,ölümüne kankayızz,bi sıkıntın olursa başımın tacısın,zaten oldum olası sevmem adanayıda adanalılarıda :cherry:



Şimdi iste benden ne istersen :cherry: tüm mercedesler sana feda olsun :cat:

eyvallah ta abii,bu pazar için bana bi clr mc laren ayarlayabilirmisinnn:cherry:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Kankacım isocum hatay dediğini duydum, bizi kan çekiyormuş meğersem bende İzmirin Hatay semtindeyim :queen:

Selamlar Adana MT :rendeer:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
yaw insan durup düşünün ce gecmişte yaptıkları cok komik geliyor :mrgreen::mrgreen: biz neymişiz yaw :mrgreen::mrgreen:
Dimi :p Hala gülüyorum okudukça :p
allahın kıvrakları hem duygu sömürüsü yapmışlar hemde ayrılmamışlar:mrgreen:
ayak lan bunlar:p
len tequ sen ne ayaksın :mrgreen:

iki gün yoktuk karıştırmışın ortalığı
boş bırakmayacan olum :p
ya üstad sen niye beni sürekli hayıflıyon:mrgreen:

gelmiyim adanaya :p
Sana kanı ısınmadı bir türlü :p
şşşşş ben geldimmmm,adana mttt,ayağınızı denk alınnn,semihe karışmayınnn,arkasındayım çünküü:p
aramıza alsak :queen:
Kankacım isocum hatay dediğini duydum, bizi kan çekiyormuş meğersem bende İzmirin Hatay semtindeyim :queen:

Selamlar Adana MT :rendeer:

aman eksik kalma birşeye de :p
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
reklam yapmasından dolayı bu userın çizilmesini talep ediyorum :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst