- Katılım
- 4 Mar 2008
- Mesajlar
- 698
gelmiyim adanaya![]()
yine istanbuldan gelecekler var heralde
buyur gel kardeş
bizde bi toplanalım sayenizdeee :cherry:
bi misafir gelmezse toplanıldığı falan yok zaten
gelmiyim adanaya![]()
ya üstad sen niye beni sürekli hayıflıyon:mrgreen:
gelmiyim adanaya![]()
dostum sen ona bakma adananın delisi çakar ampulü gibidir kendisi gelene gide cakmaz sa içi rahat etmez biz onu böyle kabullendik başınıza kaldı atsan atılmıyor satsan satılmıyor alıştık artık kendisine![]()
neoliooooooor burada ? (global iso smileysi :mrgreen: )
Lütfüü senin için teleferik gibidir diyolarr,o kadar kişi biniyoo,yinede uça uça gidiyo diyolarr ( teleferik smileysii :queen: )
Ne zaman baksam burdasınız, işiniz gücünüz yokmu sizin :silent:
Ne zaman baksam burdasınız, işiniz gücünüz yokmu sizin :silent:
isooo kim lan bu semih neden bana lütfi dio :silent:
sen ne gezion abi sorması ayıp :silent:
sana herkes lütfü diyo senin adın bu deil mii :silent::silent:![]()
işimiz bu abii,şu an mesaideyiz:cherry:
Banada böyle bi iş bulsana :cat: :cat: