[Adana - MT]

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
ya üstad sen niye beni sürekli hayıflıyon:mrgreen:

gelmiyim adanaya :p

dostum sen ona bakma adananın delisi çakar ampulü gibidir kendisi gelene gide cakmaz sa içi rahat etmez biz onu böyle kabullendik başınıza kaldı atsan atılmıyor satsan satılmıyor alıştık artık kendisine:p
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
dostum sen ona bakma adananın delisi çakar ampulü gibidir kendisi gelene gide cakmaz sa içi rahat etmez biz onu böyle kabullendik başınıza kaldı atsan atılmıyor satsan satılmıyor alıştık artık kendisine:p

:queen: :queen: :queen: :queen: ::thanks:: ::xs22::
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
meteoroloji gov tere miyiz biz :p

(iirenç biliom, havaya göre espri işte)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
şşşşş ben geldimmmm,adana mttt,ayağınızı denk alınnn,semihe karışmayınnn,arkasındayım çünküü:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst