Adana [mt] nin belen çıkartması

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
evet arkadaşlar,uzun süredir planladığımız ama havaların kararsızlığı nedeniyle hep ertelemek durumunda kaldığımız gezimizi,havayı güzel görünce gerçekleştirdik.belen'de meşhur BELEN TAVA yedik,,ardından eski ismiyle SOĞUKOLUK,yeni ismiyle GÜZELYAYLA'ya gittik,790 mt.yükseklikten,tüm İSKENDERUN körfezini seyrederken çayımızı yudumlamak başka bir keyifti.eee İSKENDERUN'a gidilir de KÜNEFE yemeden gelinirmi?bizde öyle yaptık zaten.dönüş yolunda az da olsa yağmura yakalandık ama gezinin neşeli geçmesinin ardından herkes için hiçde önem arzetmedi.katılan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.evet resimler geldi,iyi seyirler.
DSCN9783.jpg

DSCN9784.jpg

DSCN9785.jpg

DSCN9786.jpg

DSCN9789.jpg

DSCN9790.jpg

DSCN9791.jpg

DSCN9792.jpg

DSCN9793.jpg

DSCN9794.jpg

DSCN9795.jpg

DSCN9796.jpg

DSCN9797.jpg

DSCN9798.jpg

DSCN9799.jpg

DSCN9800.jpg

DSCN9801.jpg

DSCN9802.jpg

DSCN9803.jpg

DSCN9804.jpg

DSCN9805.jpg

DSCN9806.jpg

DSCN9807.jpg

DSCN9808.jpg

DSCN9809.jpg

DSCN9810.jpg

DSCN9811.jpg

DSCN9812.jpg

DSCN9813.jpg

DSCN9814.jpg

DSCN9815.jpg

DSCN9817.jpg

DSCN9819.jpg

DSCN9820.jpg

DSCN9821.jpg

DSCN9822.jpg

DSCN9823.jpg

DSCN9824.jpg

DSCN9826.jpg

DSCN9827.jpg

DSCN9828.jpg

DSCN9831.jpg

DSCN9832.jpg

DSCN9833.jpg

DSCN9834.jpg

DSCN9836.jpg

DSCN9837.jpg

DSCN9838.jpg

DSCN9839.jpg

DSCN9840.jpg

DSCN9841.jpg

DSCN9842.jpg

DSCN9843.jpg

DSCN9844.jpg

DSCN9845.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vayyy güzel gezi olmuş memleketimize hoşgeldiniz :D :p afiyet olsun gezideki herkeze...
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
Bora Abi , tayin isterken bana Adana yazdıracaksınız bu gidişle :)

kazasız belasız geziler dilerim sizlere...

not : iskenderun ferah pastanesi mi orası...?
not2:ben bir cbf mi gördüm bana mı öyle geldi?
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
çok güzel bir gezi olmuş canım şu yemeklerden çekti ne olacak şimdi :)
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
Bora abi gerçekten çok güzel bir gezi oldu.:cherry::cherry:Çok eğlendik.En kötü günümüz böyle olsun.:bounce::bounce:Bu arada gezimize katılan arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.:rendeer::rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:21 ----------

çok güzel bir gezi olmuş canım şu yemeklerden çekti ne olacak şimdi :)

Erol dayı ne zaman istersen buyur gel. Daha ne güzel yemeklerimiz var.:):)
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
Bora abi gerçekten çok güzel bir gezi oldu.:cherry::cherry:Çok eğlendik.En kötü günümüz böyle olsun.:bounce::bounce:Bu arada gezimize katılan arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.:rendeer::rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:21 ----------



Erol dayı ne zaman istersen buyur gel. Daha ne güzel yemeklerimiz var.:):)



saolun çok teşekkürler.nasip inşaallah
 
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
344
Güzel Arkadaşlarım, gerçektende belliki yine en az sizler kadar güzel ve harika bir gezi olmuş, aranızda olmak vardı ama kısmet işte olmadı, biz olamasakta gönüllerimiz oradaydı emin olun.. :)
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
73
Aah ah güzel memleketim :) Belen'e kadar gitmişken bi 40 kilometre daha gidip Antekeyi de gezseydiniz keşke :D Harbiye'de yenilen balığı dünyanın hiccbir yerinde bulamazsınız :) Özledim memleketimi 2 sene oldu gitmeyeli :) Güzel gezi olmuş tebrikler...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
çok güzel bir gezi olmuş canım şu yemeklerden çekti ne olacak şimdi :)

evet bekleriz.:cat:

Erol dayı ne zaman istersen buyur gel. Daha ne güzel yemeklerimiz var.:):)

:cat:

Güzel Arkadaşlarım, gerçektende belliki yine en az sizler kadar güzel ve harika bir gezi olmuş, aranızda olmak vardı ama kısmet işte olmadı, biz olamasakta gönüllerimiz oradaydı emin olun.. :)

sağlık olsun kardeş,yine gezeriz inşallah.

Aah ah güzel memleketim :) Belen'e kadar gitmişken bi 40 kilometre daha gidip Antekeyi de gezseydiniz keşke :D Harbiye'de yenilen balığı dünyanın hiccbir yerinde bulamazsınız :) Özledim memleketimi 2 sene oldu gitmeyeli :) Güzel gezi olmuş tebrikler...

vakit darlığından olmadı,oraya ayrı bir gün ayıracağız.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Bora başkanım,
Güzel gezi olmuş, yemeklerde güzel,
Sağlık sorunlarımdan dolayı katılamadım. Ama güzel şeyler kaçırmışım. Sağlık olsun.
Bir daha ki sefere inşallah.:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:05 ----------

allah muhabbetinizi arttırsın güzel bir gezi olmuş.....:bounce:

Tayfun,
Nerelerdesin, hiç sesin soluğunda çıkmıyor.
Bir ara göster yüzünü özledik.:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Nis 2011
Mesajlar
49
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gezı dedyın buyle olur ıste :mrgreen:darısı basıma:)
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
bora bey,güzel gezmeler...
yalnız o datlı beni bitirdi bilesin.:salut:
datlı borcun oluşmuş oldu böylece.:cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
allah muhabbetinizi arttırsın güzel bir gezi olmuş.....:bounce:

teşekkürler kardeş.

Bora başkanım,
Güzel gezi olmuş, yemeklerde güzel,
Sağlık sorunlarımdan dolayı katılamadım. Ama güzel şeyler kaçırmışım. Sağlık olsun.
Bir daha ki sefere inşallah.:rendeer:


eveeet lokmalar güzeldi,üstelik çok da hesaplıydı.inşallah bir dahaki sefere.

gezı dedyın buyle olur ıste :mrgreen:darısı basıma:)

inşallah kardeş.

bora bey,güzel gezmeler...
yalnız o datlı beni bitirdi bilesin.:salut:
datlı borcun oluşmuş oldu böylece.:cat:

hay hay hocam,bekler ve ikram ederim.

bora abi güzel bir gezi olmus tekerinize saglık.:cherry:

sağolasın fuatcığım.
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
pardon maraş'taki ile karıştırdım...iskenderun'daki petek'ti...ben vitrinin önünde gözümün doyduğunu hissetmiştim şahsen...bu arada gazipaşa mado'da aynı hissi uyandırıyor....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst