Adana [mt] nin belen çıkartması

Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
440
güzeş olmuş,pazar günü saat 10:00 da çıktım köyden kavşağa geldim dedim şunlara bir sürpriz yapayım sonra sağa çektim depoya baktım içerden bir ses adana anca gidersin dedi bende gelemedim üzgünüm, ama az kaldı şu işleri bir toparlıyayım gelicem
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar.:)
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
69
Bora abi geziniz belliki çok güzel olmuş, İmrendim walla :) nice gezilere inşalah,motorlarınıza sağlık.Bu arada gezide motorun performansı nasıldı rahatmıydı zorladımı,yordumu biraz paylaşırısan bizi sevindirirsin.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
motorumdan son derece memnunum,performans iyiydi,hayır zorlamadı,en çok da yakıtını beğeniyorum.:p
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
69
motorumdan son derece memnunum,performans iyiydi,hayır zorlamadı,en çok da yakıtını beğeniyorum.:p[/QUOTE Bora abi litre hesabına vurdugumuzda 1 litreye kac km gidiyor .Onu hesaplıyabildinmi.Bende yeni fulledim tam kapagın agzına kadar dolumunu yaptırdım.100 km gidip tekrar benzin alıp öyle deneyecem bende.Bide hızı deneme imkanı oldumu bu gezide
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
normal süratte kullanımda,1 depoyla 700 km. gidiyor.(16 lt.)şimdi yapacağın hesap seni yanıltır,çünkü rodajda henüz.
 
Katılım
28 Mar 2007
Mesajlar
138
Çok güzel gezi olmuş, tekerinize sağlık.
Bizde bu hafta o tarafa gitmeyi düşünüyoruz. Bir şey soracam Güzelyayla ile ilgili.
Güzelyayla da çadır kurma imkanı varmı?
Bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Bora abi tekrardan kusura bakma katılacaktım ama malum başka işlerde olunca zor oluyor :pale:
Çok güzel gezi olmuş, tekerinize sağlık.
Bizde bu hafta o tarafa gitmeyi düşünüyoruz. Bir şey soracam Güzelyayla ile ilgili.
Güzelyayla da çadır kurma imkanı varmı?
Bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.

Çadır kurarsın kurmasına ama güzelyayla(soğuk oluk eski adıyla) yazın akşamları dahi buzz gibi olur bilginize :cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Çadır kurarsın kurmasına ama güzelyayla(soğuk oluk eski adıyla) yazın akşamları dahi buzz gibi olur bilginize :cat:

resimlerde çay içtiğimiz tepede bir yer varya,işte orada kurabilirsin herhalde (muhtarın yeriydi)çam ağaçlarıyla çevriliydi,ama bahadıra katılıyorum,resimlere dikkatli bakarsan biz öğle sonu saatlerde bile ürpermiştik,herkes montluydu.ama şunu söyleyeyim,o serinlik bir klima serinliği değil,tatlı,çam kokularıyla,kuş cıvıltılarıyla olan bir serinlikti.
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Mükemmel bir gezi olmuş.

Gönüllerinize ve motorlarınıza sağlık mükemmel yeşil ve denizin bir arada olduğu harika bir gezi yapmışsınız.Fotoğrafların tarih ve saatlerine baktımda bu kadarmı denk gelir :cherry: Sizin kontak açtığınız aynı gün,tarih ve saatde bizlerde izmirden ayvalığa doğru kontak açmışız :mrgreen:

Yapmış olduğunuz gezinin fotoğraflarına bakınca inanın anılarım tazelendi.O İskenderun körfezini ve sahil yolunu görünce askerlik günlerim aklıma geldi.Bende 1991 yılında İskenderun İlçe Jandarma Bölük Komutanlığından terhis oldum.Jandarma olduğumuzdan Belen,Sarıseki,Arsuz gitmediğimiz yer kalmamıştı tabikide yarısı araç ile yarısı yaya olarak :cherry:

Çok güzel bir gezi tekrar yüreğinize ve motorlarınıza sağlık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst