Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
evet arkadaşlar,uzun süredir planladığımız ama havaların kararsızlığı nedeniyle hep ertelemek durumunda kaldığımız gezimizi,havayı güzel görünce gerçekleştirdik.belen'de meşhur BELEN TAVA yedik,,ardından eski ismiyle SOĞUKOLUK,yeni ismiyle GÜZELYAYLA'ya gittik,790 mt.yükseklikten,tüm İSKENDERUN körfezini seyrederken çayımızı yudumlamak başka bir keyifti.eee İSKENDERUN'a gidilir de KÜNEFE yemeden gelinirmi?bizde öyle yaptık zaten.dönüş yolunda az da olsa yağmura yakalandık ama gezinin neşeli geçmesinin ardından herkes için hiçde önem arzetmedi.katılan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.evet resimler geldi,iyi seyirler.
Son düzenleme: