Adana [mt],ceyhan/yumurtalıkta Yine Coştu

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muzaffer abimin yokluğu nasılda belli olmuş gır gır yok şamata yok sönük bir geziydi:p
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Adana sitede çok hava atıyorsunuz, sizi site yönetimine şikayet ediyorum...:
On numara diyorum. :cat:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Geziye katılan, resimleri çeken ve siteye yükleyen arkadaşlarıma teşekkür ederim. Ayrıca yorum yazan arkadaşlarada teşekkür ederim. Muhteşem bir gezi oldu hep beraber çok eğlendik. Bir kaç foto da benden :cat:
2lwvm00.jpg

14vsi2d.jpg

Cengiz o elindeki öyle ne :silent:
4scpav.jpg

2d8bbc.jpg

Tabiki ben ve ...
313t4y1.jpg

eşim.
vhu9n7.jpg
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
870
Fotolar ve gezi harika olmuş,
Biz daha dün oradaydık, yolun kenarında heyecandan size el sallayan tezahürat yapan biri vardı :mrgreen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bu gezide,armızda olmayan tüm arkadaşlarımızı gözlerimiz aradı.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
Gezi mükemmel olmuş, ekip çok sıkıymış. Epeydir göremediğim arkadaşlar da katılmış. Örneğin Cengiz, agökçe hocamız, VFR Mehmet vs... Nöbetçi olduğumdan katılamadım. İçim cız etti. Deniz, doğa, motosiklet, balık, muhabbet sohbet...Daha ne olsun. Elinize sağlık arkadaşlar. Haftaya ben de katılıyorum.
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
Bu arada Yüksel ve K.Cengiz epey karizmatik gözükmüşler. Comet ile gördüğüm Yüksel tabii... Babası, Muzaffer üstadım yavaş yavaş emekli olup köşesine çekiliyor anladığım. Eeeee olacak o kadar. Neyse Muzaffer hocam... Evde sakin sakin akvaryumla uğraşmak, mutfağa el atmak ya da pijama terlik televizyon olayına dahil olmak da güzel. :mrgreen:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
hiç güzel olmamış. :p

şaka bi yana çok güzel ve bol katılımlı bir geziye imza attğınız için hepinizi tebrik ederim.

gözüm ve çevresine saplanan ağrıdan kurtulabilseydim bende gelirdim ama maalesef daha yeni yeni atlatıyorum. hepiniz öpüyorum.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel gezi, katılmış kadar olduk resimler sayesinde :)
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
hiç güzel olmamış. :p


bencede hiç iyi bir gezi olmamış laf aramızda haluk hocam....
yav neden dir bilmem ama geldigim gezilerden daha çok gelemedigim gezilerin rotaları ve gidilen yerler daha çok hoşuma gidiyor en iyisi ben gezilere gelmeyim :cherry::cherry::cherry: sanal olarak takib ediyim.

güzel bir gezi olmuş ve bol bol eylendiginizden eminim.allah muhabbetinizi bozmasın....
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
yorum yapan arkadaşlara çok çok teşekkürler.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
güzel bir gündü muabbetımız zaman sebebiyle kısada olsa siz sevgili dostları görmek ne desen degerdi...
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yapman bunu bana yaw.fıstık gibi gezi olmuş sağolun abilerim ablalarım..muzaffer abi yine alpaçino misali poz vermişsin yine...bissürüde arkadaş var orda bak busefer mükemmel gezi olmuş...yakında sizlere katılacam allahtan bişe olmazsa...böylede güzel gitmedim oralara ama gitmiş gibi oldum.

benim gözüm turgay abinin bmw sinde kaldı ilerde oda olcak inşallah..
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
157
yeni ve son resimler arkadaşlar.umarım zaman aşımına uğramamıştır:mrgreen:

































her şey için teşekkürler tekrardan:rendeer:
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Yine muhteşem bir katılım.. Yine süper paylaşım... Teşekkürler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst