Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
Bugün havanında güzel olması nedeniyle,YUMURTALIK'ta balık keyfi yapalım dedik.14 motor,24 kişi ve bir araba ile yola çıktık.Orada bizi bekleyen 2 motor ve 3 kişi daha vardı.Güzel havanın da eşliğinde,çok keyifli bir gün geçirdik.Katılan,emeği geçen tüm arkadaşlarıma,özellikle de şimdi izleyeceğiniz fotoğrafları çeken AYSUN kardeşimize teşekkür ederim.Bizi orada ağırlayan,SUAT ve ABİSİ'ne de,ayrıca teşekkürler ederim.Daha sonra G.ANTEP'ten aramıza katılan(aydemir)ALİ kardeşimiz ve KADİRLİ'den motorcu dostlarımızla,tadına doyulmaz bir gün geçirdik.Onlarada buradan sevgilerimizi sunuyoruz.::biggrinn Diğer arkadaşlarımdaki resimleri de,yükleyecekler.












































































































































































































































































































































































































































Son düzenleme:













































































