Adana [mt],ceyhan/yumurtalıkta Yine Coştu

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Bugün havanında güzel olması nedeniyle,YUMURTALIK'ta balık keyfi yapalım dedik.14 motor,24 kişi ve bir araba ile yola çıktık.Orada bizi bekleyen 2 motor ve 3 kişi daha vardı.Güzel havanın da eşliğinde,çok keyifli bir gün geçirdik.Katılan,emeği geçen tüm arkadaşlarıma,özellikle de şimdi izleyeceğiniz fotoğrafları çeken AYSUN kardeşimize teşekkür ederim.Bizi orada ağırlayan,SUAT ve ABİSİ'ne de,ayrıca teşekkürler ederim.Daha sonra G.ANTEP'ten aramıza katılan(aydemir)ALİ kardeşimiz ve KADİRLİ'den motorcu dostlarımızla,tadına doyulmaz bir gün geçirdik.Onlarada buradan sevgilerimizi sunuyoruz.::biggrinn Diğer arkadaşlarımdaki resimleri de,yükleyecekler.






















































































































































































































 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
Yine muhteşem bir gezi oldu. geziye katılan emeği geçen ve bu güzel resimleri çeken tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. :rendeer:
 
Katılım
22 Eki 2008
Mesajlar
435
gerçekten çok güzel bi gezi olmuş.
Fotoraflarda çok güzel.
BMW K1200 R da bittim.hangi abiminse güle güle kullansın
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok güzel bir gezi olmuş. hele bayan artçı bolluğu Ankara'yı kıskandırdı walla:)
Darısı bizim gezilerin başına diyelim
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
güzel geziydi arkadaşlar :)
bora abi bu resimler giriş bölümü sanırım :bounce: gelişme ve sonuç sonramı olacak :queen:
bendeki resimleri az sonra yüklüyorum
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
1,553
yine adana mt nin güzel insanları gezmiş.. ne diyelim en iyisi maşallah diyelim.. :)
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
870
Evet gördüğüm grup tam olarak buydu, acaip heyecanlandım:mrgreen: öyle ki açtığım topicte sallamışım siyah beyaz suzuki c800, varadero falan diye:p

Sizi gördüğüme çok sevindim dostlar, yolunuz açık olsun.
 
Katılım
6 Şub 2009
Mesajlar
220
harika ve çok eglenceli bir geziydi.katılan herkeze tşk ederim:rendeer:
İŞTE 4 KÜÇÜK MOTORCUNUN FOTO MACERASI:queen:























 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Gezi süper olmuş..Tekerinize sağlık.........

:rendeer:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
emeğinize saglık. fakat kanımca pek öyle eğlenmişe benzemiyorsunuz sebebi nedir acaba:queen::queen::queen::bounce:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
evet arkadaşlar bendeki resimlerde geliyor.ama parçalı olacak bittiğinde son resim yazacağım oradan anlarsınız:mrgreen:


muzaffercim hiç güzel çıkmıyorsun :cherry:




adaşım motor kullanmayı pek beceremediğinden mehmet e artçı oldu:cherry:

baraj kapaklarıda araya karışmış


geziye devam





yola çıkmadan misafirleriyle ziyaretimize gelen tayfunumun değerli evlatları:rendeer:



devamı geliyor.yeni mesajda:cat:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Güzel gezi olmuş. Paylaşım için tşk.de ufak bir sorun var:) ;

Arkadaşlar bilmiyorum kaç defa daha söylemem gerekiyor fotograf yüklerken 640x480 boyutunu geçmemeye özen gösterelim.1600x1200 boyutunda fotograf mı yüklenir yahu:mrgreen:Topige her girişimde pc kilitlenmenin eşiginden dönüyor:) Ayrıca bu fotograf boyutunun 640x480 olmasıyle ilgili forum kuralımızda mevcut(7.2.madde)

-----------------------edit------------
Düzeltmişsiniz afferim:p
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
tam gaz devam







büyüksün turgay abi :mrgreen:

güneşin vurduğu yerler nasılda parlıyor:queen:








devam edeck bir dahaki mesajda :mrgreen:

muzaffer mustafa abiden tavla dersi alırken:mrgreen:











vay beeeeeeeee
görüntüsü insanın içini bir hoş ediyor

çok yakışıklı çıkmışım yavvv:cherry: :queen:



devam edecek :mrgreen:

bunlar son arkadaşlar:)



bekle şahinim belki gelir:p



biraz yoruldum, adaşım sağolsun masajın benden dedi:cat: bu çocuk beni seviyor yavvv:queen:

mehmetim VİN DİESEL gibi çıkmış :mrgreen:

her gezi sonrası mendereste dinlenme molası vermeden ayrılmaz olduk artık.çaylar biciler eşliğinde gezi yorgunluğu atılıyor, gezinin yorumları yapılıyor:cat:


mendereste ziyaretimize zaferler ve fuatlar geldiler:rendeer:

yine herzamanki gibi güzel ve dostlukla geçen bir geziydi katılan ve emek veren tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
son:cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst