bu gezide,armızda olmayan tüm arkadaşlarımızı gözlerimiz aradı.[/bu
bu guzel gezıyı kacırdık ne yapalım bir daha ki sefere
hiç güzel olmamış.
bencede hiç iyi bir gezi olmamış laf aramızda haluk hocam....
yav neden dir bilmem ama geldigim gezilerden daha çok gelemedigim gezilerin rotaları ve gidilen yerler daha çok hoşuma gidiyor en iyisi ben gezilere gelmeyim :cherry::cherry::cherry: sanal olarak takib ediyim.
güzel bir gezi olmuş ve bol bol eylendiginizden eminim.allah muhabbetinizi bozmasın....