[Adana mt buluşması ] Cezeryeli sahlepli

Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
ne yani simdi iso gitme diecek sende gideecen olemiii:silent::cyclopsan
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne yani simdi iso gitme diecek sende gideecen olemiii:silent::cyclopsan

ortalığı karıştırmaya calıstın ama olmadı ::comico::::comico:: :mrgreen:

civap gelmemis:D kafga halindeler sanırsam haala:p:)

muhabbeti bile dönmedi inat yaparsa giderim, bilir :wiinkk::wiinkk:

her eve laazım:cat::queen:

::plus1::::plus1::::plus1:: kesinlikle katılıyorum :cherry::cherry::wiinkk::wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
güzelbir buluşma olmuş resimlerden belli adanalı dostları özlemiştik sayenizde özlem gidermiş olduk teşekkürler hepinize,yusuf kardeşi ve makinemizide(hasan) gördük böylece neşeleride iyi sevindirici ist dan hepinize selamlar ,

yalnız ademi biraz zayıflamış gördüm sanki




lemm selçuk akıllı olbak senide aldım siyahlisteye:bounce::bounce::bounce:
MERHABA ÜMMET ABİ ALLAH SENDEN RAZI OLSUN DÜZGÜN BİR RESMİMİ KOYMUŞŞUN MADARA ETTİ BU VELEDLER BENİ HEP OFSAYT POZLARIMI YAKALIYORLAR
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
7
arkadaşlar ben bu konu başlığını yeni keşfettim (yeniyim ya). gerçekten emeği geçen herkese teşekkürler. çok güzel bir geceydi ve tanıştığım herkes çok güzeldi.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
arkadaşlar ben bu konu başlığını yeni keşfettim (yeniyim ya). gerçekten emeği geçen herkese teşekkürler. çok güzel bir geceydi ve tanıştığım herkes çok güzeldi.

hoşgeldiin.. hoşgeldiin:) Burcu'nun tükanında bi meraba dedin, tuttuk kolundan, dooru toplantıya:D:D ''ula, demez olaydim'' demiyosundur umarım:D

biraz şaşkın duruyodun, normal:D

latifcim:D seni nie beğensin beyav:silent::queen::queen:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
heye:) derslerim başladıgında kopacam zaten.. 2 hafta daha buralardayım işte:) bu arada, 23 şubatta ankara'ya gidiyorum. tr bayanlar satranc şampiyonası var.. bühüü.. çalışamadım, da, bakalım, bi seviyemi ogreneyim:) 23 şubat-1 mart ankara'da olacam. size yazarım neler oluyor, cezo kaç maç aldı, kaç maç kaybetti diye. bu kadar kalamam ama bilg. başında. arada bi int. kafeye gider, aktarırım.. tezhürat isterem:D
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
7
hoşgeldiin.. hoşgeldiin:) Burcu'nun tükanında bi meraba dedin, tuttuk kolundan, dooru toplantıya:D:D ''ula, demez olaydim'' demiyosundur umarım:D

biraz şaşkın duruyodun, normal:D

latifcim:D seni nie beğensin beyav:silent::queen::queen:

açıkçası başta gitmemeyi düşünmedim desem yalan olur. ama sonra yanıldığımı anladım. tanıştığım herkes çok sıcak kanlı ve cana yakındı. sayende yeni arkadaşlarım oldu.
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
heye:) derslerim başladıgında kopacam zaten.. 2 hafta daha buralardayım işte:) bu arada, 23 şubatta ankara'ya gidiyorum. tr bayanlar satranc şampiyonası var.. bühüü.. çalışamadım, da, bakalım, bi seviyemi ogreneyim:) 23 şubat-1 mart ankara'da olacam. size yazarım neler oluyor, cezo kaç maç aldı, kaç maç kaybetti diye. bu kadar kalamam ama bilg. başında. arada bi int. kafeye gider, aktarırım.. tezhürat isterem:D

bizim murat gelsinmi yollim orda tezahureeeeeeet ederrrrrrr:queen:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
açıkçası başta gitmemeyi düşünmedim desem yalan olur. ama sonra yanıldığımı anladım. tanıştığım herkes çok sıcak kanlı ve cana yakındı. sayende yeni arkadaşlarım oldu.

iyidir iyidir... burda herkes gunun stresinden uzaklaşmak icin toplaşıyo zaten. bir de ortak zevkimiz var tabi, motosiklet.. kafa dagıtmaya bire bir..

bizim murat gelsinmi yollim orda tezahureeeeeeet ederrrrrrr:queen:

kim yau murat?! herkeşi ismen ogrenemedim:( bi nick konusuldu bi isimler, zaten sayı oyle ikiye katlandı:D
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
iyidir iyidir... burda herkes gunun stresinden uzaklaşmak icin toplaşıyo zaten. bir de ortak zevkimiz var tabi, motosiklet.. kafa dagıtmaya bire bir..



kim yau murat?! herkeşi ismen ogrenemedim:( bi nick konusuldu bi isimler, zaten sayı oyle ikiye katlandı:D

tavlada benzettigin adam:mrgreen:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok ya.. nargilemin közünü bile söylemedi ben yenerken.. o kesin yuhalar:D hatta rakibe cukulata/şeker meker verir:) ustume bahis oynar:D para koyar, şike bile yapar:p (şaka tabi..yapmaz di mi?:silent::D)

yapar yapar onda o kapasiteyi gördüm ben :p:queen::queen::queen:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Süper gün geçirmişsiniz.Fotolar içinde ayrıca teşekkürler.

Eski dost Yusuf Abim,Sende çok hoşgeldin abicim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst