[Adana mt buluşması ] Cezeryeli sahlepli

Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
adana mt
yüzümüz kızardı walla
size ne desek az olur
teşekkür ederiz
eğer istanbula yolu düşen olurda haber vermmezse gocunuruz walla
teşekkürrllerrrrrr:cat::cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819


Akburak reis bana rahmetli Kenan Onuk'u hatırlattı...ne alakaysa...





................................................







kılıç abide...Kazım Kanat'ı çağrıştırdı...



OOoo cezo aslında SATRANC da ustadır...ama satranc ne yazık ki ata sporu değildir...:p

satranc oynayanlar bizden değildir...buyurmuşlar Mete Han..:p


fotolar çok lezzetli...fevkaledenin fevkinde...berhudar olun yavrularım...:p



Yusuf aga bu strptiz şovla tüm karizma yerle bir ama...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Şirineler bunlarr:)




burcu ablayla senun zekiyeyi anladukta senin neren sirin olm???

kiyaslarsak burdaki senle

2002142542554298646_fs.jpg


hicte sirin deilsin olmm:queen::queen: zombimisin nesin
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
5
Metehan napalım kardes be parasız kaldık sahlep parasını nasıl odıcektık yoksa
:)))
LTF06 hosbulduk kardes :))

metehan

okan bayulgenın programıda pastayı nasıl yurtmustunde perdenın araksında afıyetle goturmustuk hatırllıyosun dımııııı :)))))
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metehan napalım kardes be parasız kaldık sahlep parasını nasıl odıcektık yoksa
:)))
LTF06 hosbulduk kardes :))

metehan

okan bayulgenın programıda pastayı nasıl yurtmustunde perdenın araksında afıyetle goturmustuk hatırllıyosun dımııııı :)))))


heheh hatırlamazmıyım...:psağlam geyik döndü be abi o akşam...en komik olanıda senin emekler harcadığın kafes elinde patlamıştı...:queen:bana yar olmuştu...:p

Hayın Istanbul yuttu o kafesi...
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
5
heheh hatırlamazmıyım...:psağlam geyik döndü be abi o akşam...en komik olanıda senin emekler harcadığın kafes elinde patlamıştı...:queen:bana yar olmuştu...:p

Hayın Istanbul yuttu o kafesi...

Walla elımde patlamadı okan onu haketmedı :))

Ben okan a postayı koymasaydım daha cok beklerdık orda eheheh
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cezerye çok şanslıymış, çok güzel vakit geçirmişsiniz :cat:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Hasan abinin ,yengeyi sinirlendirmeden ,ritime ayak uydurma çabaları :queen:


Hasan abi soğuk havaya adepte olmaya çalışıyo,eee hasan abii kütle büyük olunca onu ısıtmasıda bi hayli zaman alıyo:queen:


Isındıktan sonra Adanada'ki hamam böceklerinin boyuyla ilgili bize sosyal mesaj veriyo ve ortalama boyları parmağıyla gösterdiği kadarmış ,onun parmağı benim kolum kadar olduğunu düşünürsek ,hamam böceklerini hayal edin benide uğraştırmayın:queen:


isooooo Hasan abi senin akraninmi? Bir mod'la bile nasil konusulur bilmion olmm.

Hasan abi gerisi sana kalmis artik bi cizik cekersenuz su iso'nun ismine kirk yil dua ederim valla:queen::cherry::cherry:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
burcu ablayla senun zekiyeyi anladukta seni neren sirin olm???

kiyaslarsak burdaki senle

2002142542554298646_fs.jpg


hicte sirin deilsin olmm:queen::queen:

Burda ortada bir yaratık var gerçektende :p:p:mrgreen::queen::queen::queen: Hocam nasıl çıkmışsın öyle gerçekten 2 yüzünmü vardır nasıl iş öyle :p:cherry::):rendeer::rendeer:



Akburak reis bana rahmetli Kenan Onuk'u hatırlattı...ne alakaysa...





................................................







kılıç abide...Kazım Kanat'ı çağrıştırdı...



OOoo cezo aslında SATRANC da ustadır...ama satranc ne yazık ki ata sporu değildir...:p

satranc oynayanlar bizden değildir...buyurmuşlar Mete Han..:p


fotolar çok lezzetli...fevkaledenin fevkinde...berhudar olun yavrularım...:p




Yusuf aga bu strptiz şovla tüm karizma yerle bir ama...:p

koptum abi bu fotograflara.Nerden buldun yahu.Hepside cük oturmus yani :p:p:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
al bide burdan yaaak:cyclopsan:cyclopsan

abi latif benim ismim... bu isonun yuzunden biri latif dediginde arkama bile bakmiom...mahkeme karariyla degistirsemmi ne:mrgreen:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
bundan sonra bedduam buyuk mete abi:mrgreen:

"lutfu diyen iso gibi olsun"
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
cezeryeeeeeeeeeeeeee senin tavla magdurun nasil kaza yapmis motorla anlatiodu yhaaaa:queen:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
he yav.. kawayla kamyonun altına girmiş, çıkmış, sonra motoru kaldırıp sürmeye devam etmiş.. :queen::queen::queen: (emin misin Adana 3.sü olduguna? o da palavra olmasın:D:D:D)
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
ben bilmiom once inandimmda kawayla kamyonun altina girio sora bise olmadan devam ediooo:cyclopsan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst