- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
- Konu Yazar
- #1
08.02.2008 cezerye aplaya hoşgeldin toplantısını düzenlemiş bulunmaktayız İstanbul mt'ye karşı yüzümüz yerde değil kanımca ,bizde geldiğimizde aynı ilgiyi isterükk
SAYGILAR
Latif abi (AKBURAK1) ile çapırlar hakkındaki kötü düşüncelerimizi paylaşıyoruz,Burcunun tikanı olduğu için tabiki motorlara laf etmek işimize gelmiyo:cherry:


Latif abi ( Akburak1) peşin satan tüccarlar gibi duruyo:queen:

Arada böyle zıpçıktılıklar yaparımmm görün ve geçinn:bounce:

Asıl buluşma mekanı olan muzlu sütçünün ( kazım bife ) önündeyiz


Trafik kazası geçirmiş hamam böcüğü görmeyenler, buyrun görünn:queen:

Benim karaoğlan olur kendileri ,sonunda pintilik zincirlerimi kırıp:salut: ,parayı bastırdım aldım lazer kaskı ,bi önceki karpuz kabuğuyla arada bi fark göremedim ya neyse:cherry:

Birlikteliğimize karşı tehlikeli bi virüs halini almaya başlayan lütfü iki dakka bankta bile rahat vermedi
r::queen:


Günün assolisti buluşma yerine haybusayla ,asvaltı yaka yaka geldii çokta yakışıyodu motor kendisine,aplaaa büyüksüünnnnn:rendeer:

Üç ayrı şahıs ve üç ayrı bakış ( yorum yok ):queen:


Alanımıza iniş yapan burcuya karşılama kısmı


Şirineler bunlarr

Guruba dün akşam katılan yeni bi abimiz kendisi dl650 kullanır(aramızda kalsın motorda çok yakışır ):rendeer:

Ne denebilir bilmiyorum ama yorum yapmaya tırsıyorummm:queen:

Bunada tırsıyorum:queen:


Bakışa bakk ölüyorum bu çocuğaa ,dalışa geçecek atmaca gibi mübarek,androitmisin olmm:queen:

Yusuf abi,Bora abii bide Adem abi onu gözden kaçırmak söz konusu bilem değll zatiii


Hasan api tüm ihtişamıyla tabiki yanımızda:cherry:

Tipe bak:queen:

Yusuf abi( kılıç balığı ) ve Cengiz abi ( motor)

Sinirlenen adem abiyi ,arkada samba yapmaya çalışan garson yumuşatmaya çalışıyoo,oda elimin tersiyle kodummu yapıştırırım diyo:queen:

Kadehler cezeryenin son kullanma tarihinin geçmesi şerefine kaldırılıyo :queen:

kafede sıkılıp rotamızı başka bi mekana çeviriyoruz,iyiki çevirmişiz,uzun zamandır şöyle iki gerdan kırasım vardı :queen:

Konuyu ben açıyorum dolayısıyla kendime torpil geçiyorum ,karizmaya bakın pree:bounce:


Hasan abinin ,yengeyi sinirlendirmeden ,ritime ayak uydurma çabaları :queen:

Müziğe fazla dayanamayıp ,kendimizi salıverdik lütfücüğümle ama iyi geldi valla lütfüde ne oynak adammış meğersem

İşte tarihe geçecek bi kare:bounce:

Adana mt'den bi görünüm,oturmayamı geldik dedim zıpladım hopladım ama kimsede tık yokk :queen:


Ordanda kalkıp salepçiye gidelim dediler ve geceyi salepçide sonlandırma kararını aldılar burası salepçi yusuf abi nemi yapıyor,şoooooovvvvv başlııyorrrrrrrr comee onnnnn:queen:

Bu böyle dikkatli bakmaz aslında ,telefonda anılın olunca ,aklıma ii şeyler gelmiyo valla:queen:

Hasan abi soğuk havaya adepte olmaya çalışıyo,eee hasan abii kütle büyük olunca onu ısıtmasıda bi hayli zaman alıyo:queen:

Isındıktan sonra Adanada'ki hamam böceklerinin boyuyla ilgili bize sosyal mesaj veriyo ve ortalama boyları parmağıyla gösterdiği kadarmış ,onun parmağı benim kolum kadar olduğunu düşünürsek ,hamam böceklerini hayal edin benide uğraştırmayın:queen:

Neden her buluşmada gezide üstümde bu redbul tişörtü var derseniz,yönetime çaktırmadan reklam yapıyorum,iyide para kazanıyorum,kimse duymasın şşşşşşşşş:queen:

Ağlıyorum ama neden olduğunu hatırlamıyorum valla yaşlandım kanımca:cherry:

Huzur dolu bi kare daha:cat:



KAskı motorundan pahalı adamın,len ne enteresan adamsın yaaa:cherry:

Çok fazla gevezeliğin sonucu olaraktan,kapanışa ramak kala cezeryeden dayak yiyorum:cherry:

A
dananın meşhur salepi,cevizli çikolata parçacıklı ve gecenin o saatinde içilecek en datlı şeyy :cat:

Ve kapanışı yusuf abinin elinde salep ile dans şovuyla bitiryoruzz


Latif abi (AKBURAK1) ile çapırlar hakkındaki kötü düşüncelerimizi paylaşıyoruz,Burcunun tikanı olduğu için tabiki motorlara laf etmek işimize gelmiyo:cherry:


Latif abi ( Akburak1) peşin satan tüccarlar gibi duruyo:queen:

Arada böyle zıpçıktılıklar yaparımmm görün ve geçinn:bounce:

Asıl buluşma mekanı olan muzlu sütçünün ( kazım bife ) önündeyiz


Trafik kazası geçirmiş hamam böcüğü görmeyenler, buyrun görünn:queen:

Benim karaoğlan olur kendileri ,sonunda pintilik zincirlerimi kırıp:salut: ,parayı bastırdım aldım lazer kaskı ,bi önceki karpuz kabuğuyla arada bi fark göremedim ya neyse:cherry:

Birlikteliğimize karşı tehlikeli bi virüs halini almaya başlayan lütfü iki dakka bankta bile rahat vermedi


Günün assolisti buluşma yerine haybusayla ,asvaltı yaka yaka geldii çokta yakışıyodu motor kendisine,aplaaa büyüksüünnnnn:rendeer:

Üç ayrı şahıs ve üç ayrı bakış ( yorum yok ):queen:


Alanımıza iniş yapan burcuya karşılama kısmı


Şirineler bunlarr

Guruba dün akşam katılan yeni bi abimiz kendisi dl650 kullanır(aramızda kalsın motorda çok yakışır ):rendeer:

Ne denebilir bilmiyorum ama yorum yapmaya tırsıyorummm:queen:

Bunada tırsıyorum:queen:


Bakışa bakk ölüyorum bu çocuğaa ,dalışa geçecek atmaca gibi mübarek,androitmisin olmm:queen:

Yusuf abi,Bora abii bide Adem abi onu gözden kaçırmak söz konusu bilem değll zatiii


Hasan api tüm ihtişamıyla tabiki yanımızda:cherry:

Tipe bak:queen:

Yusuf abi( kılıç balığı ) ve Cengiz abi ( motor)

Sinirlenen adem abiyi ,arkada samba yapmaya çalışan garson yumuşatmaya çalışıyoo,oda elimin tersiyle kodummu yapıştırırım diyo:queen:

Kadehler cezeryenin son kullanma tarihinin geçmesi şerefine kaldırılıyo :queen:

kafede sıkılıp rotamızı başka bi mekana çeviriyoruz,iyiki çevirmişiz,uzun zamandır şöyle iki gerdan kırasım vardı :queen:

Konuyu ben açıyorum dolayısıyla kendime torpil geçiyorum ,karizmaya bakın pree:bounce:


Hasan abinin ,yengeyi sinirlendirmeden ,ritime ayak uydurma çabaları :queen:

Müziğe fazla dayanamayıp ,kendimizi salıverdik lütfücüğümle ama iyi geldi valla lütfüde ne oynak adammış meğersem

İşte tarihe geçecek bi kare:bounce:

Adana mt'den bi görünüm,oturmayamı geldik dedim zıpladım hopladım ama kimsede tık yokk :queen:


Ordanda kalkıp salepçiye gidelim dediler ve geceyi salepçide sonlandırma kararını aldılar burası salepçi yusuf abi nemi yapıyor,şoooooovvvvv başlııyorrrrrrrr comee onnnnn:queen:

Bu böyle dikkatli bakmaz aslında ,telefonda anılın olunca ,aklıma ii şeyler gelmiyo valla:queen:

Hasan abi soğuk havaya adepte olmaya çalışıyo,eee hasan abii kütle büyük olunca onu ısıtmasıda bi hayli zaman alıyo:queen:

Isındıktan sonra Adanada'ki hamam böceklerinin boyuyla ilgili bize sosyal mesaj veriyo ve ortalama boyları parmağıyla gösterdiği kadarmış ,onun parmağı benim kolum kadar olduğunu düşünürsek ,hamam böceklerini hayal edin benide uğraştırmayın:queen:

Neden her buluşmada gezide üstümde bu redbul tişörtü var derseniz,yönetime çaktırmadan reklam yapıyorum,iyide para kazanıyorum,kimse duymasın şşşşşşşşş:queen:

Ağlıyorum ama neden olduğunu hatırlamıyorum valla yaşlandım kanımca:cherry:

Huzur dolu bi kare daha:cat:



KAskı motorundan pahalı adamın,len ne enteresan adamsın yaaa:cherry:

Çok fazla gevezeliğin sonucu olaraktan,kapanışa ramak kala cezeryeden dayak yiyorum:cherry:

A
dananın meşhur salepi,cevizli çikolata parçacıklı ve gecenin o saatinde içilecek en datlı şeyy :cat:

Ve kapanışı yusuf abinin elinde salep ile dans şovuyla bitiryoruzz


Son düzenleme: