Adana [MT] Bu hafta da Hatay'daydı

Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Nerede kalmıştık……









6 kilo kadar et ile hazırlanan kebapları hazırlayan aşçımızı hayranlıkla izledim. ::blusssh:







Resimleri eklerken acıktım be yaaa….

Sonuç olarak önüme böyle bir şey geldi, bu ne lan derken…..



Hafif araladım ki ne göreyim…. :bounce:



::eek:hmy::




Valla çok acıktım, yemekten sonra kalan resimleri de eklerim.
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
:flower:eek:guzcum eline saglık resimler bi harika emek verenlere sonsuz teşekkürler.:flower:
 
Katılım
31 Ocak 2012
Mesajlar
97
Güzel bi motor gezisi olmuş, çok beğendim ailece bi gezi kutlarım, yolunuz açık olsun...
 
Katılım
6 Eki 2011
Mesajlar
507
tek kelimeyle şahanesiniz... tekeriniz hep düz bassın inşaalhhh.... :rendeer:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Kızımın Pazar günküdersleri nedeni ile hatay gezisine katılamadık.
Bizda baba kız karboğazında piknik yaptık. Pikniğimizden bir kaç kare



---------- Post added at 14:09 ---------- Previous post was at 14:06 ----------

Kızımın Pazar günküdersleri nedeni ile hatay gezisine katılamadık.
Bizda baba kız karboğazında piknik yaptık. Pikniğimizden bir kaç kare:wiinkk:

LQTWt.jpg
NHGR3.jpg
UAPrk.jpg
0yqE.jpg
OMjBD.jpg
tz6N3.jpg
o7Hlk.jpg
sjF0B.jpg
7pQi.jpg


---------- Post added at 14:12 ---------- Previous post was at 14:09 ----------

LQTWt.jpg
NHGR3.jpg
UAPrk.jpg
0yqE.jpg
OMjBD.jpg
tz6N3.jpg
o7Hlk.jpg
sjF0B.jpg
7pQi.jpg
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
bakalım allah banada kısmet edecekmi kızımla beraber gezmeyi inşallah başlığı görünce imrendim ne kadar güzel yusuf abicim
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
yüklemeyi tam beceremedim.
kusura bakmayın dostlar.

---------- Post added at 14:17 ---------- Previous post was at 14:15 ----------

bakalım allah banada kısmet edecekmi kızımla beraber gezmeyi inşallah başlığı görünce imrendim ne kadar güzel yusuf abicim

Mustafa kardeşim,
Allah sağlık sıhhat versin.
Zaman su gibi akıp geçiyor.

---------- Post added at 14:19 ---------- Previous post was at 14:17 ----------

devamı:pale:

2TXSv.jpg
lFfTs.jpg
yUtM.jpg
UdH4t.jpg
mPeTb.jpg
jmNQC.jpg
gw09o.jpg
gymCh.jpg
RgMeW.jpg


---------- Post added at 14:21 ---------- Previous post was at 14:19 ----------

Bu sefer başardım. Ama fotoğrafların boyutlarını değiştirince görüntü kaitesi bozulmuş.:silent:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Of, inanın resimler öyle iştah yaptı ki aç karnımı zor doyurup geldim.


Kaldığımız yerden diğer resimlerle devam edelim.







Muhabbetin bini bir para…











Gökmen servis geç kalınca biraz kızmış gibi :p



Fatih Abi dönüşte kaybettik birbirimizi ben önlerdeydim. Aslında Feridun Bey ve Recep Albay’ımın uzunlarından kaçıyordum :p , son 90 km. yi tek başına yaptığın için
üzgünüm…





Muhabbete beş dakika ara, önce mide ağrılarına son verelim :p







Nazlıcan, Bedirhan, Suphi mi dersiniz?

Şeker, un, tuz mu ?

Kahve, şeker, süt mü ? bilmem ama bu üçlünün muhabbeti sıkıydı…



Aşçımızda ne yoğurdu mübarek, bitti adamcayiz.



Titiz adamlar belli, hemen pörtü böcek bakımı yapıldı…

Ben mi ? Topladığım tüm yaratıklarla gittim geri geldim, hatta hâla evdeler :p



::kalbim:: ::kalbim::Gülümseyin bakalım…. Sevgili Adana MT Ailesi…. ::kalbim:: ::kalbim::





Bu güzel yemekten sonra Hatay’da ne yenir diye düşünmedik bile, direkt künefeciye,

Aman yarabbi, ayıp olmasın diye sadece 4 tane yedim, :p



BİTTİ Mİ ?

Hayır ,

Albay’ım odun ateşinde çay organize etmiş, eee o kadar yiyince ya koşacaksın ya da çay içeceksin

::sefereee















Hatay Gezintisine ait bendeki resimler bu kadar, emeği geçen herkese şahsım adına teşekkürlerimi sunarım.

::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn




Ha şimdi oldu işte :cat: ::alkiis::

yahu arkadaş sana da birşey beğendirmek ne zormuş, inan deveyle raks yapsam daha iyiydi :pr:
bakalım gelecek tütünü beğenecek misin ? :silent:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Oğuz harikasın, çok güzel yorumlamışsın :thumleft: Resimlerde ayrı bi güzel ama bakınca ağzımın suyu aktı :mrgreen: Tütünü dört gözle bekliyorum, hemen çarşamba toplantsıında test ederiz :wiinkk:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Oğuz eline sağlık,
resim, rapor ve yorumlar çok güzel.
ellerine sağlık:cat:
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
228
İyi akşamlar arkadaşlar.Bu fotolar da bizden:rendeer:Bazılar seri çekimden dolayı hafif buğulu ama idare edicezz artık..:wiinkk:Kazasız-belasız atlattığımız bir gezinin ardından emeği geçen arkadaşlara tekrar teşekkürler:rendeer:Daha keyifli gezilerde buluşmak dileğiyle:cat:

Mg2rh.jpg

5intf.jpg

8vrOY.jpg

BJFgR.jpg

eNudW.jpg

HhUoD.jpg

aGVSw.jpg

M4AIr.jpg

8cg93.jpg

gzbqO.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------

Kqvb8.jpg

xdN1w.jpg

ST0OH.jpg

iC0V.jpg

PUzvu.jpg

jcx5y.jpg

Ziavl.jpg

TqNJD.jpg

6NEXp.jpg

voQBL.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------

J8iL.jpg

RdjKb.jpg

z7ehb.jpg

gOT4.jpg

dB6hi.jpg

yhDH.jpg

FNjep.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:13 ----------

Yusuf abi ne de güzel gezmişsiniz baba-kız:cat:İmrenmedim desem yalan söylerim...Umarım ben de oğlumla ileride böyle gezip piknik yaparım...

Oğuz senin de eline sağlık hocam.Yorumlarla beraber daha bi keyifli oluyor gerçekten:rendeer:::biggrinn::alkiis::
 
Katılım
28 Kas 2010
Mesajlar
203
Oguz ve Gokmen fotolar icin tesekkurler. Tam tahminim gibi guzel bir gezi albumu oldu. Ellerinize saglik
 
Katılım
10 Haz 2012
Mesajlar
107
iyi akşamlar adana mt
fotoğraflarda emeği geçen arkadaşlara teşekkür ediyorum fotolar çok güzel
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Bu Adana grubunun hepsi tek elle mi kullanır arkadaş, cık cık cık..... ::eek:uups::::eek:uups::::eek:uups::



::144::



::yanliss:



:cherry::cherry::cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst