- Katılım
- 16 May 2007
- Mesajlar
- 3,088
Nerede kalmıştık




6 kilo kadar et ile hazırlanan kebapları hazırlayan aşçımızı hayranlıkla izledim. ::blusssh:



Resimleri eklerken acıktım be yaaa .
Sonuç olarak önüme böyle bir şey geldi, bu ne lan derken ..

Hafif araladım ki ne göreyim . :bounce:

:
hmy::

Valla çok acıktım, yemekten sonra kalan resimleri de eklerim.




6 kilo kadar et ile hazırlanan kebapları hazırlayan aşçımızı hayranlıkla izledim. ::blusssh:



Resimleri eklerken acıktım be yaaa .
Sonuç olarak önüme böyle bir şey geldi, bu ne lan derken ..

Hafif araladım ki ne göreyim . :bounce:

:

Valla çok acıktım, yemekten sonra kalan resimleri de eklerim.







































