ADANA [MT] Bu hafta da G.ANTEP/NİZİP'teydi

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Bu hafta,daha önceki yumurtalık kampında kararlaştırılan,lokma ve kültür ağırlıklı G.ANTEP/NİZİP gezimizi gerçekleştirdik.motor ve motorcu dostu,SABRİ USTA’yı ziyarete gittik.kendisi,NİZİP’te,tatlı ustasıdır ama yaptığı tatlılardan da tatlı bir insandır.bu arada meşhur ZEUGMA’nın çıkartıldığı yeri,nesli tükenmekte olan KELAYNAK KUŞLARI’nı,FIRAT NEHRİ’ni de ziyaret edip görme fırsatı yakaladık.5 motor ve 9 kişi olarak gerçekleştirdiğimiz gezimizde bizleri fazlasıyla ağırlayan sevgili SABRİ USTA’mıza,orada bizleri yalnız bırakmayan sevgili Mustafa,ömer ve Mehmet kardeşimize,yağmur yağarken,bizleri tesislerinde ağırlayan sayın MAHMUT MİRKELAM ve personeline teşekkür ederiz.ayrıca katılan tüm arkadaşlarıma da teşekkür ederim.buyrun resimlere:
DSCN0956.jpg

DSCN0955.jpg

DSCN0954.jpg

DSCN0953.jpg

DSCN0952.jpg

DSCN0951.jpg

DSCN0950.jpg

DSCN0949.jpg

DSCN0948.jpg

DSCN0947.jpg

DSCN0946.jpg

DSCN0945.jpg

DSCN0944.jpg

DSCN0943.jpg

DSCN0941.jpg

DSCN0940.jpg

DSCN0939.jpg

DSCN0938.jpg

DSCN0979.jpg

DSCN0978.jpg

DSCN0977.jpg

DSCN0976.jpg

DSCN0975.jpg

DSCN0974.jpg

DSCN0972.jpg

DSCN0971.jpg

DSCN0970.jpg

DSCN0969.jpg

DSCN0968.jpg

DSCN0967.jpg

DSCN0966.jpg

DSCN0965.jpg

DSCN0964.jpg

DSCN0963.jpg

DSCN0961.jpg

DSCN0960.jpg

DSCN0959.jpg

DSCN0957.jpg

DSCN0999.jpg

DSCN0998.jpg

DSCN0997.jpg

DSCN0996.jpg

DSCN0995.jpg

DSCN0994.jpg

DSCN0993.jpg

DSCN0992.jpg

DSCN0991.jpg

DSCN0990.jpg

DSCN0989.jpg

DSCN0988.jpg

DSCN0987.jpg

DSCN0986.jpg

DSCN0985.jpg

DSCN0984.jpg

DSCN0983.jpg

DSCN0982.jpg

DSCN0981.jpg

DSCN0980.jpg

IMG_7497.jpg

IMG_7496.jpg

IMG_7495.jpg

IMG_7494.jpg

IMG_7493.jpg

IMG_7492.jpg

IMG_7491.jpg

IMG_7490.jpg

DSCN1012.jpg

DSCN1011.jpg

DSCN1010.jpg

DSCN1009.jpg

DSCN1008.jpg

DSCN1007.jpg

DSCN1006.jpg

DSCN1005.jpg

DSCN1004.jpg

DSCN1002.jpg

DSCN1001.jpg

DSCN1000.jpg


devamı gelecek.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Bencede her şey net görünüyor.
Mustafa hocam bence senin gözlerde sorun var.
Güzel gezi olmuş. Allah tekrarını nasip etsin.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,178 tane resim var,sabah sabah ancak 76 tanesini yükleyebildim.devamı gelecek.
 
Katılım
27 Mar 2012
Mesajlar
222
sene 91 Nizip Danaoğlu köyünde öğretmenlik yapmıştım...Hey gidi günler hey...Motorla gitmeliyim bende...Balcan dolması,ciger,nohut dürüm....of..of...

Resimlerin devamını bekliyoruz.......Tekerinize sağlık..
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
gezi süper tamam ellerinize sağlık:cat:yalnızzzzzzzzzz boranın tatlı yeme şeklini şiddet ve esefle kınıyorummmm:flower:bana yaprak koydaki tattuni yemesi aklıma geldi:queen:
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
müthiş gezi olmuş nizip burnumuzun dibinde ama fırsat bulup gidemiyoruz en kısa zamanda sabri usta'nın tatlısını yemeye ben de gideceğim :cherry:
 
Katılım
27 Mar 2012
Mesajlar
222
:queen:60 lı modellerde pek alet arızası olmaması lazım ama...yani kendimden biliyorum....:cat:
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
yine her zamanki gibi çok güzel bir gezi oldu. katılan arkadaşlara teşekkür ederim.
birde bizi misafir severligi ile, ilgi alakasını eksik etmeyen, ve bir zat bizlerle ilgilenen sabri ustamızada burdan çok çok teşekür ederim.:rendeer:
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
Benim alet daha yeni düzeldi.:queen: daha yeni resimleri görebildim.
Emeği geçen tüm dostlara böyle bir günü yaşattıkları için teşekkür ediyorum.Daha nice güzel gezilere inşallah.:thumleft::thumleft:
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
ali abi gille görüşmedinizmi fotolarda göremedimde.. Nizip e bide yazın giden sıcaktan kavrulursunuz :)
 
Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
440
muhteşemsiniz vesselem,acarım mustafam o kadar datlıyı yiyince tabe göremezsin şekerün yükselmiş lo....tekerinize sağlık
 
Katılım
12 Ara 2008
Mesajlar
15
Çok Güzel Bir Geziydi.Oğlum Ve Ben Çok Zevk Aldık.
Emeği Geçen Ve Katılan Arkadaşlara Teşekkür Ederiz.
Bizi Ağırlayıp Gezdiren Sabri Abiye Çok Teşekkür Ederim. :) :) :rendeer:
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
Resimlerde eğlenceli bir gezi olduğu net olarak görünüyor :cherry:
Ne güzel olmuş,Sabri ustaya bol selam,
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
gayet güzel ama keske yagmura yakalnmasaydınız :)
 
Katılım
21 Kas 2011
Mesajlar
84
Gelmediğime gelemediğime o kadar üzgün ve pişmanım ki..:salut: Muhteşem bir gezi olmuş. Hava şartları o gün yanılttı fazlasıyla sanırım ama yine de herkesin yüzünden gülümseme eksik olmamış. Gezinin sıcaklığı resimlere bile o kadar yansımış ki...

Ayrıca t-shirtlerde sonunda ortak bi noktada buluşabildiğinize çok sevindim. Çok iyi olmuş :)

Bora abime de bu anları bizle paylaştığı için sevgiler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst