Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
Bu hafta,daha önceki yumurtalık kampında kararlaştırılan,lokma ve kültür ağırlıklı G.ANTEP/NİZİP gezimizi gerçekleştirdik.motor ve motorcu dostu,SABRİ USTAyı ziyarete gittik.kendisi,NİZİPte,tatlı ustasıdır ama yaptığı tatlılardan da tatlı bir insandır.bu arada meşhur ZEUGMAnın çıkartıldığı yeri,nesli tükenmekte olan KELAYNAK KUŞLARInı,FIRAT NEHRİni de ziyaret edip görme fırsatı yakaladık.5 motor ve 9 kişi olarak gerçekleştirdiğimiz gezimizde bizleri fazlasıyla ağırlayan sevgili SABRİ USTAmıza,orada bizleri yalnız bırakmayan sevgili Mustafa,ömer ve Mehmet kardeşimize,yağmur yağarken,bizleri tesislerinde ağırlayan sayın MAHMUT MİRKELAM ve personeline teşekkür ederiz.ayrıca katılan tüm arkadaşlarıma da teşekkür ederim.buyrun resimlere:
devamı gelecek.
devamı gelecek.