Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #21
Gelmediğime gelemediğime o kadar üzgün ve pişmanım ki..:salut: Muhteşem bir gezi olmuş. Hava şartları o gün yanılttı fazlasıyla sanırım ama yine de herkesin yüzünden gülümseme eksik olmamış. Gezinin sıcaklığı resimlere bile o kadar yansımış ki... Ayrıca t-shirtlerde sonunda ortak bi noktada buluşabildiğinize çok sevindim. Çok iyi olmuşBora abime de bu anları bizle paylaştığı için sevgiler.
keşke gelseydin kardeş,tek kelimeyle harikaydı.