ADANA [MT]BALIK YEMEYE GİTTİ

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
yine oldukça katılımlı olan bu gezimizde 17 motor 2 araç vardı.ayrıca mersinden katılan motorcu dostlarımız vardı.yaklaşık 40 kişiydik.şen şakrak ve bir o kadar da kolesterollü ve lokma tatlılı geçen gezimizde,emeği geçen herkese teşekkürler.














































































































































































































,























 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636



































---------- Mesajlar birleştirildi - 18:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:21 ----------




































 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
:thumleft::thumleft:sayın başkanım çok ugraştıgın belli süper bir albüm olmuş.gezimizi tertip ve organizasyonunda emegi geçen tüm dostlara.adanadan,ceyhandan ve mersinden gezimize katılan tüm dostlara sonsuz teşekkür ederim allah motorsiklet dostlugumuzu bozmasın ve kazasız belasız nice gezilere imzamızı atalım.:thumleft::flower::thumleft:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Tekerinize,
yüreğinize sağlık,
Allah tekrarını nasip etsin.
Nazar değmesin.
En karizmatik fotoğraflar (Motoru ile sürüş halinde)
Ceyhan gurup Ergun' dan gelmiş:cat:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Motorlar da denk olunca daha bir güzel oluyor belli ki.. Tekerinize sağlık adana, çok güzel bir ekipsiniz :cat:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
iyi gezi...
ama mersinden geçerken "eski" bir arkadaşınızı "hep"unutuyorsunuz... :(
 
Katılım
23 Tem 2010
Mesajlar
607
Gezi çok güzel olmuş ama sunum hiç olmamış.en ufak bir anlatım yok..Kazasız,balasız nice güzel geziler dilerim..
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
1,146
Açıkça belirteyim , ben yıllardır bir çok forumu takip ederim , "bu kadar çok foto eklendiğini görmedim !! , mausun üzerinde parmağım yoruldu Yahu !! , bu bence bir foto ekleme rekorudur , tam bir görsel şölen olmuş , paylaşımınız için teşekkürler.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Bora abi herzamanki gibi gezi süper..:rendeer:
( balık demeyeydi eyiydiiii.. :joker::queen::queen:) hayır balık deyince yatıya kalırım ben...:joker:
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Süper gezi süper arkadaşlıklar tabi ki fotoğraflar da süper olacak...:queen:
Gezide beni yanına kabul eden Hüseyin Dayım ve ailesine ve tabiiiiki Recep Albayıma çooooooook teşekkür ederim.:rendeer:
Ayrıca bu çok güzel gezide emeği geçen herkesin gönlüne ve tekerine sağlık :cat:
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
adana mt de bütçeler iyi maşallah :mrgreen: ekip güzel kareler güzel tekerinize taş değmesin :cat:
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
Yine güzel,yine Mükemmei bir gezi olmuş.:thumleft:
Bu kadar güzel insanları bir araya getirmişsiniz helal olsun.:cat:
Bu arada Murat hocam bisikletle katılmadın değilmi. :flower:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst