Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
vaaay sencerim,sen yaşıyormusun kardeş.:wiinkk:iyi gezi...ama mersinden geçerken "eski" bir arkadaşınızı "hep"unutuyorsunuz...![]()
değerli yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar.:rendeer:
vaaay sencerim,sen yaşıyormusun kardeş.:wiinkk: