- Katılım
- 20 Şub 2011
- Mesajlar
- 287
Çok güzel bi etkinlik olmuş tebrik ederim
kardeş ben epey araştırdım,ben ve eşim 9 aydır kullanıyoruz şimdilik oldukça memnunuz.fotolarda dikkatimi çeken bir ayrıntıyı belirtmek isterim.il temsilcisi adanalı abimiz sigara yerine içtigin o elektronik cihaz sigaradan daha tehlikeliymiş bence bir daha düşün derim.
vay 1-2 yıl önceki G.ANTEP buluşmasındaydık.çok sevdiğimiz antepli kardeşlerimizin misafiriydik.anılarımı tazeledin kardeş.bora abi balıktan sonrada halaymı cektiniz : )) pc de ne buldum bak : ))
yamaha chooper motorun modeli nedir hocam![]()
Yine güzel,yine Mükemmei bir gezi olmuş.:thumleft:
Bu kadar güzel insanları bir araya getirmişsiniz helal olsun.:cat:
Bu arada Murat hocam bisikletle katılmadın değilmi. :flower:
motorumdan çoook memnunum.hem 4 silindir hem de akıllı bir motor.artçımla ve topcase ile 100 km.de 4 lt.yi yakaladım.tavsiye ederim.Adanalı abisana bi sorum olucak , motordan memnunmusun 2. Motor olarak fazla gelirmi yoksa yeterlimidir
İyi sürüşler.
amiiiin.Maşallah güzel gezi olmuş Allah bu birliğinizi bozmasın...