ADANA [MT]BALIK YEMEYE GİTTİ

Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
362
Süper bir gezi olmuş katılanların ayağına sağlık,afiyet bal şeker olsun :) Allah neşenizi,neşemizi hiç bozmasın :rendeer:
 
Katılım
21 Kas 2013
Mesajlar
142
keyifli bir gezi olmuş gibi görünüyor.fotolarda dikkatimi çeken bir ayrıntıyı belirtmek isterim.il temsilcisi adanalı abimiz sigara yerine içtigin o elektronik cihaz sigaradan daha tehlikeliymiş bence bir daha düşün derim.
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
bora abi balıktan sonrada halaymı cektiniz : )) pc de ne buldum bak : ))



buda bora abının yenı motoru

[![image](http://i.hizliresim.com/7m2krl.jpg)](http://hizliresim.com/7m2krl)

 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
fotolarda dikkatimi çeken bir ayrıntıyı belirtmek isterim.il temsilcisi adanalı abimiz sigara yerine içtigin o elektronik cihaz sigaradan daha tehlikeliymiş bence bir daha düşün derim.
kardeş ben epey araştırdım,ben ve eşim 9 aydır kullanıyoruz şimdilik oldukça memnunuz.

bora abi balıktan sonrada halaymı cektiniz : )) pc de ne buldum bak : ))
vay 1-2 yıl önceki G.ANTEP buluşmasındaydık.çok sevdiğimiz antepli kardeşlerimizin misafiriydik.anılarımı tazeledin kardeş.
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Adana Merkez Hizaya gelsin herkes. Çok Harika bir gün olmuş resimlerden belli. Maşallah Adana Mt ye :thumleft:
 
Katılım
8 Mar 2014
Mesajlar
106
Bende geleydim eyiydi :) imrenilecek bir ekip maşallah! Yakininizda bulunmaktan gurur duyuyorum :cat:
 
Katılım
5 Nis 2014
Mesajlar
26
Adanalı abi :) sana bi sorum olucak , motordan memnunmusun 2. Motor olarak fazla gelirmi yoksa yeterlimidir
İyi sürüşler.
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Katılım
17 Mar 2013
Mesajlar
3
Teşekkür ederim Yusuf abim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:57 ----------

Toplantı harici ilk defa beraber gezme fırsatı buldum, çok güzel insanlar bir araya gelmiş güzel bi ortam olmuş hep böyle güzel kalın Tekeriniz düz bassın
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
228
Bora Baskan,paylasimlar icin eline,yuregine saglik...Zor olmustur o kadar fotografi ayiklamak...:rendeer:

Ayrica degerli yorumlariyla bu topic'e hayat veren ve dusuncelerini bizlerle paylasan motosiklet sevdalisi tum dostlara tesekkurler.:rendeer:

Herkese kazasiz belasiz surusler diliyorum,tekeriniz duz bassin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst