Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #21
sağolasın kardeş,bir gün seninle de buraları gezeriz inşallah.Adana hep güzel valla
Bora abi bu arada motor hayırlı olsun. Geçenlerde 20 -30 km bende bunu sürdüm ne yalan söyleyeyim ben beğendim motoru. kazasız belasız kullanman dileğiyle.