ADANA [MT] 2016 SEZONUNU AÇTI

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
evet,havaların düzelmesi ile,ADANA'nın POZANTI ilçesinin tarihi BELEMEDİK beldesine piknik yapmaya,11 motor,3 araba ve 30 kişilik ekibimizle gittik.harika bir doğa ve tarih eşliğinde,çok güzel bir güne imza attık.ben de bu arada yeni motorumun rodaj çalışmalarında bulundum.katılan,emeği geçen tüm arkadaşlarıma buradan teşekkür ediyorum.buyrun fotolara :













































































 
Son düzenleme:
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
bu seferde köfte yapmışsınız :cat: sizin gezilere gece bakmamak lazım abi , ekip te bu sefer tam toplanamamış çok kalabalık değil yeni sezon hayırlı olsun kazasız belasız


RX 3 de hayırlı olsun bu arada
 
Katılım
19 Tem 2015
Mesajlar
45
sezonu bizsiz açtınız alacağınız olsun. Köfteler boğazınızdan geçti mi? :)

Bu arada Bora'ya hayırlı olsun mu diyelim ? :)
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Adana'da sezon bitiyor muydu ki sezonu açtınız :):)
Şaka bi yana güzel bir organizasyon, Afiyet olsun.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bu seferde köfte yapmışsınız :cat: sizin gezilere gece bakmamak lazım abi,ekip te bu sefer tam toplanamamış çok kalabalık değil yeni sezon hayırlı olsun kazasız belasız

RX 3 de hayırlı olsun bu arada
evet kardeş,bu defa da köfte yaptık,bazı arkadaşlarımız istanbul'da fuardalardı.motor için teşekkürler.:cat:


sezonu bizsiz açtınız alacağınız olsun. Köfteler boğazınızdan geçti mi? :)

Bu arada Bora'ya hayırlı olsun mu diyelim ? :)
evet boğazımızdan geçmedi,bir daha yaparız,hep kulaklarınızı çınlattık.sezonu da size zahmet vermemek için biz açalım dedik.teşekkürler atacığım.:queen:
Adana'da sezon bitiyor muydu ki sezonu açtınız :):)
Şaka bi yana güzel bir organizasyon, Afiyet olsun.
aslına bakarsanız yağmur yağarsa kış/yağmazsa bahar,yaz.:)teşekkürler kardeş.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
eskişehirden selamlar sayın abime ,anlaşılan adanaya yaz gelmiş,2016 sezon açılışı siz değerli motorcu abilerime ve tüm motorcu kardeşlerime hayırlı olsun, kazasız ve cezasız bir sezon geçirmenizi dilerim,bu gezide emeği geçen tüm kardeşlerime eskişehirden selam olsun,saygılar...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
teşekkürler mesut hocam.ADANA'dan selam olsun.:king:
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
Adana'nın yazı bitmiyor. Gezi harika katılanlar süper. Allah'a emanet.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Sizin orada hava hiç kapatmıyor ki Bora abi :)

Hep güneşli...

Yine çok güzel bir gezi ve çok güzel et ziyafeti :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
eyvallah kardeş,sağ olasın.birgün seninle de gider ziyafet çekeriz.ADANA'dan selam olsun.:king:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
teşekkürler kardeş,iskenderun'a selam olsun.:king:
 
Katılım
27 Mar 2015
Mesajlar
161
Gezimiz yine çoook güzel geçti katılan ve emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum diğer illerde görüpte gitmek isteyen arkadşalar olursa eyer sadece meydana bağlı kalmasınlar özellikle kros motoru olan arkadaşlara söylüyorum toprak yolu takip edip alman köprüsüne kadar gidebilirler orada sizleri harika manzaralar ve harika bir yol bekliyor şiddetle tavsiye ederim bayılacaksınız
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Sezon açılışınız hayırlı olsun Bora Bey. Güzel bir birliktelik olmuş. Elazığ'a doğru da açılın biraz. Bekliyoruz sizi ve arkadaşları.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
inşallah serdar bey,niyetimiz var,havaların yumuşamasını bekliyoruz.teşekkürler.:rendeer:
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Güzel ve lezzetli bir gezi olmuş Bora'cım. Tebrikler. :cat:

Bu arada, RX 3 hayırlı uğurlu olsun. :)
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Adana hep güzel valla :)

Bora abi bu arada motor hayırlı olsun. Geçenlerde 20 -30 km bende bunu sürdüm ne yalan söyleyeyim ben beğendim motoru. kazasız belasız kullanman dileğiyle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst