Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
evet,havaların düzelmesi ile,ADANA'nın POZANTI ilçesinin tarihi BELEMEDİK beldesine piknik yapmaya,11 motor,3 araba ve 30 kişilik ekibimizle gittik.harika bir doğa ve tarih eşliğinde,çok güzel bir güne imza attık.ben de bu arada yeni motorumun rodaj çalışmalarında bulundum.katılan,emeği geçen tüm arkadaşlarıma buradan teşekkür ediyorum.buyrun fotolara :














































































Son düzenleme: