ADANA [MT] 2016 SEZONUNU AÇTI

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Adana hep güzel valla :)

Bora abi bu arada motor hayırlı olsun. Geçenlerde 20 -30 km bende bunu sürdüm ne yalan söyleyeyim ben beğendim motoru. kazasız belasız kullanman dileğiyle.
sağolasın kardeş,bir gün seninle de buraları gezeriz inşallah.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
açılan gezi konularını gördükçe karnım açıkıyo ete ekmeğe abanasım geliyo ama diyetteyim :mrgreen: afiyet olsun sizlere bütün gün gezin yeni motorunuzun keyfini çıkarın
 
Katılım
28 Eki 2014
Mesajlar
615
Abi bizim toplanmamiz 3 kişi 4 kişi, 5 olunca seviniyoruz :)

Maşallah 30 kişi süpersiniz. İyi eğlenceler.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
açılan gezi konularını gördükçe karnım açıkıyo ete ekmeğe abanasım geliyo ama diyetteyim :mrgreen: afiyet olsun sizlere bütün gün gezin yeni motorunuzun keyfini çıkarın
tamam,siz diyetteyseniz biz sizin yerinize de yeriz kardeş.iyi dileklerin için teşekkürler.:cat:

abi valla hem sana hemde Sıtkı abiye sözüm var geleceğim diye. bence ikisini bir arada yapalım :)
hayhay bekliyoruz.

Abi bizim toplanmamiz 3 kişi 4 kişi, 5 olunca seviniyoruz :) Maşallah 30 kişi süpersiniz. İyi eğlenceler.
2007 de bu gurup henüz yeni yeni oluşuyorken biz de 3-5 kişiydik.o zamandan bu zamana gelen-giden çok oldu ama kalıcı olanlar bizleriz işte.teşekkürler kardeş.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst