tabi insan başına gelmeyince anlamıyor artık çini savunacak değilim ama böyle bir sıkıntı japon mallarında yüzde yüz olmaz diyen var mı acaba
Vaybe bir arkadaş yardım istiyor. Ve topu topu 3 kişi işe yarar bişey söylüyor.
Nurgul hocam bence sen motordan önce arkadaş gurubunuda bi gözden geçir.
Vaybe bir arkadaş yardım istiyor. Ve topu topu 3 kişi işe yarar bişey söylüyor.
Nurgul hocam bence sen motordan önce arkadaş gurubunuda bi gözden geçir.
geçmiş olsun.. serviste çekici çağırmamakla akıllılık etmişsin.. çünkü bizim motorumuzuda kısa bir mesafe için 90 ytl almışlardı sanırsam.. bu gibi durumlar için yola çıkmadan önce yakınınızdan birisini veya tanıdık vasıtasıyla bir kişinin panelvan minibüsünü kullanmak en mantıklısı bence.. çünkü koyarsınız benzinini gideceğiniz yere kadar götürür..
bir arıza yaptı diye burda fırsat bulup çin malı motor kullanıcılarına laf sokuşturanları kınıyorum..inşallah bir gün çin malı motor alma durumuna düşersiniz diyorum..ne gerek var böyle saçmalıklara bilmiyorum.. sonuçta oda bir motor belki iyi belki kötü bunu kabullenen kabullenmiş.. elimizde iyi motor var diye hava atmanın bi manası yok..r::farao:
çok geçmiş olsun...üzüldüm...ama geçen topiğinide unutmuş değilim...iyiki daha ters bi yerde kalmadın...
http://www.motosiklet.net/forum/newreply.php?do=newreply&p=713801
o topikte sana destek veren Çin malı motor sahiplerine bir danış istersen...
Geçmiş olsun. Sağ sağlim ulaşmışınız ya servise kadar, gerisi önemli değil.
yine japon diye tutturmussunuz... Her motor arıza yapabilir... Cin mallarıda cok kaliteli olmasalarda motor kısmı cok saglam... Ama markalar arasındaki kalite farkını anlayarak karar vermek en onemli olay... Sizin japon motoru diye bindiginiz bi cok motor su anda cin de üretiliyor...
çin - japon konularında laf sokuşturmak sadece ego tatminidir.
şu anda honda alacak durumum var fakat hala inatla almıyorum.
fanatiklikle her fırsatta laf üretilmesi artık honda ve benzeri markalarda soğutmaya başladı